Przewodnik wspinaczkowy po skałach Rudaw Janowickich.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Drugie, o wiele obszerniejsze, wydanie rejonu wspinaczkowego, który z każdym rokiem zyskuje na popularności. Położone na północ od Przełęczy Rudawskiej skały stają się powoli nie mniej popularne niż legendarne Sokoły. Bogato ilustrowany przewodnik obejmuje 110 sektorów i ponad 1300 dróg wspinaczkowych - zarówno ubezpieczonych, jak i do wspinaczki z własną asekuracją, a także problemy bulderowe. W przewodniku, oprócz zdjęć z zaznaczonym przebiegiem każdej drogi, każdy z sektorów dostał współrzędne GPS, by trafienie pod właściwą skałę odbywało się w stylu OS. Fragmenty map zarówno na wewnętrznej okładce, jak i wewnątrz przewodnika, pozwala się ogólnie zorientować w umiejscowieniu poszczególnych sektorów. Czytelna legenda ułatwia szybką charakterystykę miejsca wspinaczki. W wydaniu drugim, oprócz znacznego poszerzenia spisu dróg wspinaczkowych, poprawiono także wycenę części z nich. Wstęp teoretyczno-historyczny obejmujący ten teren na pewno zaciekawi nie tylko przybywających w skały Rudaw Janowickich po raz pierwszy.
- nowe wydanie (2018) cenionego przewodnika po skałach Rudaw Janowickich
- cztery rejony, dwanaście grup skalnych, 110 sektorów, ponad 1300 dróg wspinaczkowych
- współrzędne GPS dla każdego sektora
- kolorowe mapy dla poszczególnych grup skalnych
- opis dojścia do grup skalnych
- szkice rozłożenia skał w niektórych sektorach
- poprawiona wycena dróg wspinaczkowych
- informacja o drogach ubezpieczonych
- informacje o bulderach w danych grupach
- zdjęcia z zaznaczonym przebiegiem dróg wspinaczkowych
- piktogramy zawierające informacje o najważniejszych cechach skał
- Tytuł: Rudawy Janowickie. Przewodnik wspinaczkowy
- Wydanie: drugie
- Rok wydania: 2018
- Autor: Michał Kajca
- Liczba stron: 384
- Oprawa: miękka
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.