Półautomatyczne raki Climbing Technology ze stali hartowanej.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Raki Climbing Technology Nuptse EVO Semiautomatic to popularny model marki, który świetnie sprawdza się w czasie wypraw na lodowiec i podczas wspinania w górach.
Półautomatyczna konstrukcja polega na wyposażeniu raków w koszyki w obrębie palców; wykonano je z trwałego i odpornego na działanie niskich temperatur tworzywa o takiej sprężystości, która pozwala na precyzyjne przyleganie do obuwia. Najważniejszym elementem całej formy jest oczywiście 12 zębów ze stali hartowanej: rozmieszczono je tak, by jak najlepiej spełniały swoje zadanie na zmrożonej i twardej powierzchni, a zębom atakującym nadano bardziej agresywny kształt, dzięki czemu szczególnie dobrze sprawdzają się na stromych podejściach. Poszerzenie w środkowej części profilu sprawia z kolei, że raki jeszcze lepiej spełniają swoje zadanie na miękkim i sypkim śniegu. Model pozwala przy tym na płynną i precyzyjną regulację w dużym zakresie rozmiarów i gwarantuje wygodną obsługę bez zdejmowania rękawic.
Zastosowane w nim podkładki antyśniegowe zapobiegają gromadzeniu się śniegu pod butami i charakteryzują świetną trwałością i odpornością na pękanie.
- raki półautomatyczne Climbing Technology
- odpowiednie na lodowiec i w góry
- popularny model
- koszyki w obrębie palców
- solidne, odporne na niskie temperatury tworzywa
- 12 zębów
- stal hartowana
- zęby atakujące o agresywnym profilu
- lepsza stabilność na stromych podejściach
- pewność każdego kroku na twardej i zmrożonej nawierzchni
- poszerzony profil w środkowej części
- większa skuteczność w miękkim i sypkim śniegu
- płynna regulacja względem rozmiaru obuwia
- łatwe manipulowanie bez zdejmowania rękawic
- podkładki przeciwśnieżne
- zapobieganie gromadzeniu się śniegu pod rakami
- Typ raków Półautomatyczne
- Materiał stal hartowana, tworzywo sztuczne
- Waga 1050 g
- Ilość zębów 12
- Certyfikacja EN 893:2010, UIAA
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.