Łapawice dla dzieci z zamkiem ułatwiającym zakładanie.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Rękawice dziecięce Otzi to model dziecięcych łapawic, które bez trudu założysz i dopasujesz małemu fanowi lub fance outdooru.
Ciepłe rękawice dziecięce Otzi to model polskiej marki Viking. Rękawice mają jednopalczastą konstrukcję, która już jako pierwszy element wpływa na to, że model jest ciepły. Rękawiczki ocieplone są znakomitymi włóknami izolacji syntetycznej Thermolite. Mikrowłókna izolują i utrzymują ciepło blisko dłoni. Komfort termiczny poprawia również membrana Aqua Thermo Tex. Dzięki tej odpornej na wodę i oddychającej technologii dłonie dziecka zyskają ochronę przed przemoczeniem nawet podczas zabaw w śniegu.
Innowacją zastosowaną w rękawiczkach jest długi zamek, który można rozpiąć, by najpierw łatwiej założyć dziecku rękawiczkę, a potem lepiej dopasować ją do małej dłoni. Dzięki takiej konstrukcji rękawiczki są szczelne. Przez ich mankiet nie dostanie się śnieg w głąb rękawiczek.
- ciepłe rękawiczki jednopalczaste
- membrana Aqua Thermo Tex - oddychająca i chroniąca przed wodą
- izolacja Thinsulate
- długi, wodoodporny zamek ułatwiający dopasowanie
- wzmocniona część chwytna
- Materiał Aqua Thermo Texizolacja: Thinsulate
- Kolor Różowy
Thinsulate™ to syntetyczne ocieplenie, które powstało w biurach projektowych firmy 3M. Są to mikrowłókna poliestrowe o bardzo cienkiej strukturze. Włókna są zachwycająco ściśliwe, co powoduje, że wykonana przy ich użyciu odzież dobrze się kompresuje. Mikrowłókna Thinsulate™ pozwalają gromadzić się powietrzu pomiędzy strukturą pojedynczych włókien i dzięki niemu izolują skutecznie od zimna. Na małej powierzchni gromadzi się dzięki nim więcej powietrza niż w włóknach o grubszej strukturze. Rozwiązanie firmy 3M sprawia, że odzież z ociepleniem Thinsulate™ jest oddychająca, odporna na wilgoć i łatwo się ją pielęgnuje. Produkty z tą izolacją można prać w pralniach chemicznych i w domu.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.