Pięciopalczaste rękawice dla każdej miłośniczki śnieżnych szusów i białego puchu. Oferują wyśmienite dopasowanie do dłoni.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 50 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Prosty model damskich rękawic Rima Lady to coś dla minimalistek i fanek zimowych sportów. Rękawiczki zapewniają ciepło dzięki syntetycznej ocieplinie HyperLoft™. Jej włókna są wyjątkowo odporne na wilgoć, dlatego bardzo dobrze spiszą się w zimowych warunkach i przy częstym kontaktem np. ze śniegiem. Model o pięciopalczastej konstrukcji polubi każda pasjonatka, dla której liczy się swoboda działania. Bez problemu podepniesz w nich narty i wyciągniesz termos z plecaka. Miękkie panele po wewnętrznej stronie dłoni dobrze się spiszą podczas długotrwałego trzymania kijów w rękach. Nie nabawisz się odcisków i psującego zabawę bólu. W mankietach wstawiono zamki, by dobrze przylegały do nadgarstków i zabezpieczały je przed napływem zimnego powietrza i śniegu.
Rękawice Rima Lady to proste wykonanie z dbałością o detale i efekt wizualny. Taka forma nie narzuca stylu i cechuje się dużą uniwersalnością.
- ocieplina HyperLoft™
- dobra izolacja także w mokrych warunkach
- miękkie panele w wewnętrznej części dłoni dla wygodniejszego trzymania kijów
- dobre dopasowanie
- zamek w mankietach ułatwia ściąganie
- wygoda w działaniu dzięki pięciopalczastej budowie
- minimalistyczny design
- stonowana kolorystyka
- GoreTex NIE
- Kolor Granatowy
HyperLoft™ – syntetyczne ocieplenie, które dobrze izoluje i chroni ciało przed utratą ciepła. Ocieplenie składa się z lekkich, kompresyjnych i dobrze oddychających włókien sztucznych. Ogromną zaletą ocieplenia HyperLoft™ jest jego hydrofobowość. Włókna tej ociepliny niemal nie chłoną wilgoci, dzięki czemu produkty nimi ocieplane zachowują zdolność do izolowania nawet w niesprzyjających, wilgotnych warunkach.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.