Wytrzymałe rękawice z odpornej na wodę koziej skóry.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 50 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Rękawice Black Diamond Work to model potrzebny do poważniejszych działań w górach. Przy wspinaczce lodowej, jeździe freeride na nartach, działaniach w dużych ścianach, czy podczas akcji ratowniczych z użyciem technik linowych, potrzebna jest dobra ochrona dłoni oraz pewny chwyt. To właśnie może Ci zagwarantować ten model, w którym zręcznie chwycisz przyrządy i osłonisz dłonie przed wiatrem oraz deszczem. Rękawiczki wykonane są ze skóry koziej. Doskonale zaprojektowane przeszycia pozwalają dobrze chwytać czekany, liny i obsługiwać przyrządy używane podczas wspinaczki i zjazdu. Rękawice Work chronią też dłonie przed zimnem. Ciepłe wnętrze z polaru jest miłe i ogrzewa wtedy, gdy ciepła potrzebujesz najbardziej.
- pełna konstrukcja z wytrzymałej skóry koziej
- skóra odporna na wodę, dodatkowo wykończona w technologii DWR
- materiał osłaniający dłonie, wytrzymały i zapewniający pewny chwyt
- polarowe wnętrze, które chroni dłonie przed zimnem
- duża wytrzymałość
- ściągacz zapewniający dopasowanie i szczelność w strefie nadgarstka
- komfortowy zakres temperatury od -9°C do 4° C
- materiał: skóra kozia
- materiał wewnętrzny: poliester
- waga: 193 g (para)
- GoreTex NIE
- Materiał skóra kozia
- Kolor Beżowy
DWR to uodparniająca na wilgoć, wytrzymała technologia hydrofobowa, którą stosuje się w wykończeniu tkanin, zamków lub innych detali w odzieży i akcesoriach outdoorowych. DWR sprawia, że cząsteczki wody są niejako odpychane od tych materiałów. Działanie DWR można zauważyć, gdy przy umiarkowanych opadach krople wody nie wsiąkają w struktury włókien, lecz osiadają na nich utrzymując postać kropli. DWR może wzmacniać odporność materiałów na wilgoć lub być uzupełnieniem dla innych wodoodpornych technologii.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.