Ultralekki i pakowny śpiwór puchowy Małachowski na letnie biwaki.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Szybkie akcje w stylu fast&light to Twoja specjalność? Ten śpiwór puchowy marki Małachowski jest idealnym wyborem na letnią akcję górską, w której priorytetową sprawą jest mała waga ekwipunku. Ten ważący niewiele śpiwór uszyty jest z lekkiej tkaniny Toray Airtastic, która jest puchoszczelna, wytrzymała i świetnie się kompresuje. Śpiwór ma konstrukcję typu mumia. Najwyższe partie ciała chronione z nim podczas snu dzięki ocieplonemu kapturowi. Komory puchowe DSX o przekroju X wypełnia najlepszej jakości puch. Został on pozyskany z hodowanych w Polsce gęsi. Wysoka rozprężalność puchu zapewnia modelowi pakowność w transporcie, a także gwarantuje, że przy niewielkiej wadze puchu izolacyjność jest na naprawdę dobrym poziomie. Sprężystość gęsiego puchu w tym śpiworze osiąga wartość 850 cui, a stosunek puchu do pierza utrzymany jest na poziomie 98/2. Śpiwór zapinany jest na zamek YKK® z dwoma suwakami. Zamek błyskawiczny ma długość 130 cm. Dzięki nieco krótszemu zamkowi ze śpiwora można korzystać wygodnie, a przy tym pozbyć się obaw, że wzdłuż dłuższego niego uciekać będzie ciepło nagrzane we wnętrzu.
- ultralekka konstrukcja
- wytrzymały, a przy tym leciutki materiał Toray Airtastic 7D
- izolacja z puchu gęsiego o sprężystości 850 cui i stosunku puch/pierze 98/2
- puch pozyskiwany z gęsi hodowanych w Polsce
- kształt mumii
- komory DSX o przekroju X (szyte na przestrzał)
- suwak YKK® o długości 130 cm
- 2 maszynki w zamku; możliwość wentylowania
- Materiał Toray Airtastic 7D
- Izolacja puch gęsi
- Waga całkowita: 345 gwypełnienie: 200 g
- Wymiary wzrost użytkownika: 177-188 cm, obwód w klatce piersiowej: 97-112 cm
- Temperatura komfort: 11°Climit: 7°Cekstremum: -7°C
- sprężystość 850 cui
- Kolor Granatowy
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.