Outdoorowe spodnie męskie Helikon-Tex o hybrydowej konstrukcji.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Znakomite na górskie wypady i biwaki – spodnie Helikon-Tex Hybrid Outback Pants-Dura Canvas uszyte są z dwóch wytrzymałych materiałów, które świetnie sprawdzają się w outdoorze.
Model wykonano z połączenia tkanin Versastretch i Duracanvas, dzięki czemu pozostaje on bardzo wytrzymały, szybkoschnący i w podstawowym stopniu odporny na wilgoć i wiatr, a także elastyczny w czterech kierunkach. Możesz nadać spodniom częściową wodoodporność poprzez zastosowanie specjalnego wosku. Mają anatomiczną konstrukcję, która umożliwi Ci poruszanie się w trudnym terenie, a także wzmocnienia w obrębie kolan, będące jednocześnie kieszonkami na wkładki Low Profile Protective Pads®. Elastyczny pas zapinany jest na standardowy suwak oraz mocny rzep, pozwala także na wykorzystanie paska dzięki szlufkom o szerokości 50 mm.
W spodniach nie zabrakło dwóch klasycznych kieszeni biodrowych, kieszeni przednich zapinanych na rzepy oraz zapinanych na suwaki YKK kieszeni cargo. Z przodu znajdziesz też uniwersalne pętle, np. na karabinki sprzętowe.
- męskie spodnie outdoorowe
- hybrydowa konstrukcja
- połączenie tkanin Versastretch i Duracanvas
- podstawowa ochrona przed wilgocią i wiatrem
- 4-kierunkowa elastyczność
- właściwości szybkoschnące
- możliwość impregnowania woskiem
- anatomiczna konstrukcja dla swobody ruchów
- wzmocnienia w obrębie kolan
- opcja zastosowania wkładek Low Profile Protective Pads®
- elastyczny pas z suwakiem i rzepem
- szlufki na pasek do 50 mm
- dwie klasyczne kieszenie biodrowe
- przednie kieszenie z rzepami
- kieszenie cargo z suwakami YKK
- uniwersalne pętle z przodu, np. na karabinki
- Ilość kieszeni zewnętrznych 6
- Materiał 45% Nylon, 29% bawełna, 22% poliester, 4% elastan
- Waga 539 g
- Kolor Szary
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.