Górskie spodnie męskie z materiału Thermolite® w wersji z krótszymi nogawkami.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Spodnie Montura Vertigo 2.0 -5CM to idealny wybór, gdy wybierasz się na szlak i w góry, gdzie chcesz zapewnić sobie zarówno ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, jak i wygodę.
Zostały zaprojektowane tak, by sprostać Twoim wymaganiom w czasie pokonywania największych wyzwań w terenie. Materiał Thermolite® sprawia, że znakomicie odprowadzają wilgoć, sprawnie schną, a przy tym świetnie oddychają, charakteryzując się jednocześnie zdolnością do izolowania od zimna. Uzupełniająca tkaninę technologia DWR sprawia, że osadzające się na niej krople wody nie wnikają w głąb włókien, by zapewnić Ci komfort w razie niewielkich opadów. Obszar kolan został uzupełniony specjalnymi wzmocnieniami z materiału kevlarowego – dzięki temu spodnie są trwalsze i nie przecierają się w najbardziej newralgicznych miejscach.
Wariant -5CM ma nieco krótsze nogawki, a cała konstrukcja uzupełniona jest o elastyczny pas ze sznurkiem do regulacji, ale także standardowy rozporek. Dolna część nogawek jest rozpinana dla dopasowania do górskich butów, a trzy kieszenie z zamkami błyskawicznymi pozwalają na schowanie najważniejszych drobiazgów.
- spodnie trekkingowe dla mężczyzn Montura
- model z nogawkami -5CM
- odpowiednie do działań w górach materiał Thermolite®
- oddychalność i sprawne odprowadzanie wilgoci
- poprawa komfortu termicznego
- szybkie wysychanie
- technologia hydrofobowa DWR
- podstawowa odporność na wilgoć
- kevlarowe wzmocnienia na kolanach
- wytrzymały materiał odporny na uszkodzenia mechaniczne
- optymalna elastyczność
- swoboda ruchów
- elastyczna talia z regulacją
- standardowy rozporek
- rozpinane nogawki
- dopasowanie do butów górskich
- elementy odblaskowe
- trzy zapinane kieszenie
- krój: Athletic
- Ilość kieszeni zewnętrznych 2
- Materiał Thermolite®, Kevlar
- Rozpinana nogawka Tak
- Waga (g) 480
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.