Duża torba na ramię z antykradzieżowymi patentami.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Torba Metrosafe LS250 kontynuuje linię sprawdzonych na co dzień i w podróży toreb antykradzieżowych. Ta torba o pojemności 12 litrów pozwala wygodnie nosić podręczy bagaż i chronić go przed złodziejami. Wyposażono ją w zamykaną na bezpieczny ekspres przegrodę główną. Torba posiada wyściełaną kieszeń. Bez trudu pomieści ona elektronikę o przekątnych ekranu 11’’. Na przedzie znajduje się organizer z kieszeniami na karty telefon i paszport. Torbę wyposażono w zabezpieczenie technologią RFID, która chroni przed skanowaniem danych z kart i dokumentów. Otwarcie największej przegrody chroni zabezpieczenie Lockabout™. Zamek organizera również zabezpieczony jest przez mały karabinek. Wzmocniony na wypadek przecięcia pasek na ramię posiada sprzączkę Turn&Lock. Dzięki niej torbę można przypiąć do większych przedmiotów, by odłożona na bok torba Pacsafe nie stała się łatwym kąskiem dla złodziejaszków. Warto wspomnieć, że zewnętrzny materiał posiada patent eXomesh®, w którym niewidoczna dla oka siateczka zabezpiecza przed przecięciem materiału i kradzieżą w ten sposób.
- torba na ramię z patentami zapobiegającymi kradzieży
- zamykana na ekspres główna komora
- przednia kieszeń z przegrodami na karty, telefon i paszport
- wyściełana przegroda na elektronikę do 11’’
- tylna komora zapinana zamkiem
- 2 kieszenie na bokach
- regulowany pasek o wzmocnionej konstrukcji
- wyjmowana wkładka w pasku
- wyściełana rączka do przenoszenia
- uchwyt na klucze/portfel
- szlufka na długopis
- płynnie pracujące zamki YKK®
- kieszeń RFID
Regulacja paska: 31-75 cm
- Materiał 210D nylon FD Hitra PU2000mm, 65D Herringbone Jacquard, PU1000mm (podszewka)
- Wymiary 35 x 26 x 11 cm
- Pojemność 12 l
- Waga 610 g
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.