20-litrowy worek turystyczny z wodoodpornego materiału nylonowego.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Worek Sea To Summit Lightweight Dry Bag 20L to rozwiązanie na outdoorowe wyprawy, podczas których spodziewasz się trudnych warunków i wysokiej wilgotności.
Dzięki specjalnemu materiałowi nylonowemu z wykończeniem hydrofobowym DWR skutecznie zabezpieczy Twoje rzeczy przed wnikaniem wody i zagwarantuje trwałość niezbędną na łonie natury. 20 litrów pojemności umożliwi Ci spakowanie ubrań i najważniejszego sprzętu, a dodatkowa szczelność to zasługa podwójnych, laminowanych szwów i niezawodnego zamknięcia typu roll-top z materiału hypalon z wygodną w obsłudze klamrą.
Wnętrze worka wyściełane jest specjalnym, białym materiałem odbijającym światło – dzięki temu znalezienie tego, czego potrzebujesz będzie bezproblemowe także po zmroku.
- worek wodoodporny Sea To Summit
- 20 litrów pojemności
- trwały materiał nylonowy
- odporny na uszkodzenia
- technologia hydrofobowa DWR
- bez PFC
- laminowane, podwójne szwy
- zamknięcie roll-top z materiału hypalon
- poręczna klamra
- białe, odbijające światło wnętrze
- standard bluesign
- Materiał 70D Nylon
- Pojemność 20 l
- Kolor Zółty
DWR (Durable Water Repellent) to uodparniająca na wilgoć, wytrzymała technologia hydrofobowa, którą stosuje się w wykończeniu tkanin, zamków lub innych detali w odzieży i akcesoriach outdoorowych. DWR sprawia, że cząsteczki wody są niejako odpychane od tych materiałów. Działanie DWR można zauważyć, gdy przy umiarkowanych opadach krople wody nie wsiąkają w struktury włókien, lecz osiadają na nich utrzymując postać kropli. DWR może wzmacniać odporność materiałów na wilgoć lub być uzupełnieniem dla innych wodoodpornych technologii.
bluesign® to standard branżowy, którego znak może być nadawany firmom, zakładom produkcyjnym i produktom. Gwarantuje on produkcję przyjazną dla ochrony środowiska i zachowanie higieny pracy w procesach produkcyjnych i dostawach.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.