Pojemny worek wodoodporny Sea To Summit z nylonowego materiału.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Worek Sea To Summit Lightweight Dry Bag 8L to wodoodporne rozwiązanie, które pozwoli Ci utrzymać w suchości wszystkie najważniejsze rzeczy podczas outdoorowych wypraw.
Dzięki 8 litrom pojemności z łatwością zmieści pokaźną ilość ubrań lub sprzętu, a wytrzymała tkanina nylonowa zagwarantuje wytrzymałość i odporność na uszkodzenia. Jej największą zaletą jest jednak maksymalna wodoodporność wspierana dodatkowo przez powłokę DWR i laminowane, podwójne szwy, które zapewnią Ci suchość wszystkich Twoich rzeczy.
Worek wyposażony jest w zamknięcie roll-top z materiału hypalon z wygodną w obsłudze klamrą oraz białe wnętrze, które odbijając światło znacznie ułatwia przeglądanie zawartości – także po zapadnięciu zmroku.
- worek Sea To Summit
- do przechowywania sprzętu i rzeczy osobistych
- niezbędny na outdoorowych wyprawach
- 8 litrów pojemności
- maksymalnie wodoodporny
- trwała tkanina nylonowa
- powłoka hydrofobowa DWR
- laminowane, podwójne szwy
- zamknięcie typu roll-top z materiału hypalon
- wygodna w obsłudze klamra
- białe wnętrze odbijające światło
- materiał wolny od PFC
- certyfikacja bluesign
- Materiał 70D Nylon
- Pojemność 8 l
- Kolor Grafitowy
bluesign® to standard branżowy, którego znak może być nadawany firmom, zakładom produkcyjnym i produktom. Gwarantuje on produkcję przyjazną dla ochrony środowiska i zachowanie higieny pracy w procesach produkcyjnych i dostawach.
DWR (Durable Water Repellent) to uodparniająca na wilgoć, wytrzymała technologia hydrofobowa, którą stosuje się w wykończeniu tkanin, zamków lub innych detali w odzieży i akcesoriach outdoorowych. DWR sprawia, że cząsteczki wody są niejako odpychane od tych materiałów. Działanie DWR można zauważyć, gdy przy umiarkowanych opadach krople wody nie wsiąkają w struktury włókien, lecz osiadają na nich utrzymując postać kropli. DWR może wzmacniać odporność materiałów na wilgoć lub być uzupełnieniem dla innych wodoodpornych technologii.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.