Reima to skandynawska marka tworząca od ponad 70 lat odzież, buty i akcesoria dla dzieci. Wyróżnia się świetnym designem, przemyślanymi rozwiązaniami dopasowanymi do wieku dzieci oraz koncentracją na ochronie środowiska.
Produkty marki Reima są stworzone specjalnie dla dzieci. Przy projektowaniu ubrań uwzględniany jest specyficzny dla danego wieku sposób poruszania się i poziom aktywności ruchowej. Ubrania dla najmłodszych dzieci, które jeszcze nie chodzą są zaprojektowane inaczej niż dla dzieci starszych.
Przy projektowaniu ubrań Reima cały czas myśli o dzieciach i dlatego stosuje rozwiązania takie jak patka na wewnętrznych szwach stosowana dla większego komfortu, chowane ściągacze dla zmniejszenia ryzyka potykania się i zahaczania wystającymi sznurkami, czy regulowane obwody pasa dla dłuższego użytkowania produktu.
Również design produktów Reima nawiązuje do dziecięcych upodobań. Znajdziemy tu zarówno żywe i intensywne kolory, jak i wiele ciekawych nadruków inspirowanych naturą.
Marka Reima dostosowuje modele do stylu życia dzieci w danym wieku (fot: Reima).
Produkty fińskiej marki tworzone są dla dzieci od urodzenia do około 16 lat. Odzież dziecięca Reima to zarówno rzeczy dla noworodków, jak i dla nastolatków.
Misja marki Reima nawiązuje do fińskiego sposobu myślenia o wychowaniu oraz edukacji. Naczelną zasadą tej marki jest „joy of movement” (radość z ruchu).
Według Reimy ruch to podstawa, a dzięki aktywności (zarówno na świeżym powietrzu jak i w zamkniętych pomieszczeniach) dzieci się bawią, uczą i poznają świat. Aktywne od najmłodszych lat dzieci wyrastają na produktywnych, aktywnych dorosłych, którym się po prostu chce. Chce pracować, chce żyć, chce spełniać marzenia i realizować pasje. Radość z ruchu zaszczepiona w dzieciństwie zostaje z nami bardzo długo. Reima inspiruje rodziców i dzieci do odkrywania radości z ruchu.
Produkty Reima są na każdy dzień, na każdą czekającą na dziecko przygodę i na każdą pogodę. Ubrania wręcz krzyczą do nas: „nie ma złej pogody, są tylko złe ubrania”. Dowodem na to są na przykład kapelusze czy rękawiczki przeciwdeszczowe, które znajdziemy w ofercie tej marki. Bo czas na zabawę na dworze jest cały czas, niezależnie od aury.
Dzieciaki kochają ruch. Kurtki Reima są idalne dla aktywnych dzieci i to niezależnie od pogody (fot: Reima).
Reima tworzy swoje produkty zawsze nawiązując do ruchu i aktywności. Dlatego używa wiele ciekawych technologii i materiałów. Co ważne, praktycznie wszystkie materiały produkuje samodzielnie, a nie kupuje od firm zewnętrznych. Dzięki temu marka ma bezpośredni nadzór nad jakością.
W ubraniach i akcesoriach Reima stosowane są także filtry przeciwsłoneczne dzięki którym chroniona jest skóra naszych dzieci. Znajdziemy produkty z filtrem od UV 30 do UV 50.
Reima to jednak nie tylko dzieci. To również ich rodzice, a więc i o nich cały czas myśli ta fińska marka.
Większość produktów Reima jest oznaczona znakiem „easy care” (łatwe dbanie). W praktyce oznacza to, że większość produktów, łącznie z butami, można prać w pralce. W przypadku mniejszych zabrudzeń często wystarczy przetrzeć produkt mokrą szmatką.
Osoba dorosła dba o rzeczy, które sobie kupuje, ale dziecku ciężej wytłumaczyć żeby delikatnie obchodziło się ze swoimi nowymi ubraniami. Dlatego właśnie produkowane przez markę Reima kurtki, buty i akcesoria tworzone są z wytrzymałych materiałów. Poza określaniem parametrów takich jak wodoodporność i wiatroodporność, produkty Reima są badane na wytrzymałość/ścieralność. Dzięki temu cykl życia produktu jest dużo dłuższy.
Odzież Reima tworzona jest tak żebyś nie stresował się gdy dziecko siedzi na kamieniach (fot: Reima)
Od początku swojego istnienia marka Reima produkuje „no toxic”. W produktach tej marki stosowane są naturalne rozwiązania takie jak Si Repel Mosquito, Ksylitol cool czy wełna merino. Produkowane są również ubrania z wykorzystaniem poliestru pochodzącego z wtórnie przetworzonych butelek PET. Marka dba także o to, aby takie detale jak zawieszki cenowe były robione z materiałów recyklingowanych.
Reima ciągle udoskonala swoje technologie tak, aby zwiększyć odporność ubrań na brud i tym samym zmniejszyć liczbę prań. Dodatkowo marka Reima sama zachęca do przekazywania swoich produktów kolejnym użytkownikom, a także do stosowania zasady „napraw, a nie wyrzucaj”.