Mapa całego pasma Tatr słowackich i polskich w jednym opracowaniu.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Mieć całe Tatry na dłoni? To żaden problem. Zapewni Ci to dwustronna mapa “Tatry polskie i słowackie” od ExpressMap. Jej zawartość ułatwi poruszanie się po tych pięknych górach. Posiada bowiem odwzorowany aktualny przebieg szlaków turystycznych, nartostrad i tras zjazdowych. Zaznaczono na niej schroniska, kempingi i pola namiotowe, a także to, co jest przydatne przy przemieszczaniu się między rozległymi dolinami, czyli parkingi i miejsca przystanków autobusów, busów i dorożek. Wytyczenie pięknych i interesujących tras ułatwią Ci opisane czasy przejść na każdym odcinku szlaku. Ponadto cieniowanie zapisu kartograficznego wspomaga rozpoznanie się w terenie i podnosi walory estetyczne wizualizacji.
Mapa Tatr to nie tylko góry. Znajdziesz w niej plany popularnych miast wypadowych zarówno po stronie polskiej, jak i słowackiej np. Zakopanego czy Starego Smokowca, a nawet dodatek w postaci samochodowej mapy okolic Tatr. Całość została zalaminowana, co czyni ją wodoodporną, więc nic nie stoi na przeszkodzie, by skorzystać z niej w deszczu i innych nieprzyjaznych okolicznościach. Laminowanie sprawia, że mapę również łatwiej się składa i nie porwie jej wiatr, gdyż staje się cięższa. Dla czyściochów dobrą informacją jest fakt, że gdy się zabrudzi, możesz ją zwyczajnie umyć.
Mapę możesz łączyć z korzystaniem z GPS.
- całe Tatry polskie i słowackie na jednej mapie
- czasy przejść szlaków
- laminowanie, które czyni mapę wodoodporną
- łatwe składanie
- mapę można czyścić, gdy się zabrudzi
- nie ma konieczności korzystania z mapnika
- plastyczne cieniowania odwzorowują ukształtowanie terenu
- mapa jest zgodna z GPS
- plany miast: Zakopane, Stary i Nowy Smokowiec, Szczyrbskie Jezioro, Tatrzańska Łomnica
- praktyczne informacje dodatkowe i krajoznawcze
- wydanie: 2021
- Laminowana Tak
- Skala 1:55000
- Wymiary 11 x 24 cm (złożona), 100 x 48 cm (po rozłożeniu)
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.