
Liofilizowane danie. Dorsz z ziemniakami po portugalsku.
Cena katalogowa produktu uległa obniżeniu w związku z wejściem w życie tzw. tarczy antyinflacyjnej i wprowadzeniem 0% VAT na ten produkt
- Darmowa wysyłka od 299 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
Odkrywaj smaki świata z liofilizowanymi daniami Voyager. Tym razem masz szansę przenieść się kulinarnie nad portugalskie wybrzeże. Liofilizowane danie Dorsz po portugalsku to szansa na walkę z nudą w terenowej kuchni. Zdrowe mięso z dorsza, puree ziemniaczane i aromatyczne przyprawy to gwarancja dobrego smaku. Musisz spróbować, żeby się o tym przekonać.
Zalety dań liofilizowanych Voyager:
- naturalne składniki
- żywność ekologiczna
- brak konserwantów
- brak chemicznych polepszaczy smaku
- zbilansowane składniki odpowiadające na potrzeby żywnościowe aktywnych osób
- niska waga i łatwość przyrządzenia
- długi termin przydatności do spożycia
- szczelne opakowanie
- szybki czas przyrządzania i doskonały smak
- wewnątrz opakowania znajduje się miarka do odmierzania potrzebnej ilości wody
- posiłek przyrządza się w opakowaniu, które może służyć też do jego spożywania
- peforowane w 2 miejscach opakowanie ułatwiające spożywanie potrawy
- Wartość energetyczna 410 kcal
- Porcja pojedyncza powiększona
- Uczulenia bez glutenu, bez jajek, bez orzechów, bez owoców morza
- Alergeny laktoza, seler, ryby, soja
- Waga netto: 110 gpo uwodnieniu: 510 g
- Ilość potrzebnej wody 400 ml
- Poziom wody linia 8
- Wymiary 18 x 18 x 3 cm




Składniki: puree z suszonych ziemniaków 83% (mleko, soja), liofilizowane mięso dorsza 8,7% (ryby, mleko, soja, seler), tłuszcz roślinny (mleko), bulion rybny (ryby, seler). sól, przyprawy, aromaty
Danie zawiera laktozę, ryby, soję, seler. Może zawierać śladowe ilości glutenu i jaj.
Wartości odżywcze | na 100 g: |
---|---|
Tłuszcze: | 5,5 g |
- w tym nasycone: | 1,5 g |
Białka: | 15,8 g |
Węglowodany: | 66,4 g |
- w tym cukry: | 4,8 g |
Sól: | 3,5 g |
Wartość energetyczna (kJ/kcal): | 1561/368 |
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.