ZWROT TOWARU W SKALNIK.PL
W skalnik.pl oferujemy zwrot w 30 dni. Zwroty przyjmujemy zarówno wysyłkowo, jak i w sklepach stacjonarnych. Nie ma możliwości zwrotu zamówienia internetowego w siedzibie przy ul. Długosza. W naszym sklepie nie realizujemy wymiany towaru ze względu na procedury i system sprzedaży. Możesz jednak oddać zakupiony produkt i ponownie zamówić inny.
JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?
Jeśli chcesz zwrócić towar, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Krok 1: Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu
|
|
Krok 2: Spakuj zwracany towar Towar wyślij wraz z oryginalnym opakowaniem producenta, w którym jest on sprzedawany. Całość prześlij nam w drugim kartonie, kopercie bąbelkowej lub spakuj w inny sposób, który uchroni przedmioty przed zniszczeniem. Umieść wewnątrz paczki elektronicznie nadany numer zwrotu. |
|
Krok 3: Wyślij paczkę Jeżeli zwracasz produkt (np. z powodu błędnego rozmiaru), to samodzielnie wygeneruj etykietę zwrotną do nadania przesyłki na własny koszt. Aby łatwo nadać paczkę, skorzystaj z serwisu Wygodne Zwroty. W przypadku zakupów w serwisie Allegro możesz skorzystać również z wysyłki zwrotnej Allegro. Możesz również samodzielnie wysłać przesyłkę na adres: Skalnik sp. z o.o. ul. Długosza 59-75 51-162 Wrocław +48 71 75 75 777 Nie przyjmujemy paczek za pobraniem! |
|
Krok 4: Oczekuj na zwrot środków Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od odebrania przez nas zwracanego towaru. W praktyce większość zwrotów realizujemy w ciągu 3 dni roboczych. O statusie zwrotu będziesz informowany na bieżąco drogą mailową oraz za pośrednictwem elektronicznego systemu zwrotów. |
Aby dokonać zwrotu stacjonarnie, należy udać się do wybranego sklepu:
- ul. Polaka 18, Wrocław (10:00 - 19:00 / sob.: 09:00 - 16:00)
- ul. Legnicka 59/U1, Wrocław (10:00 - 19:00 / sob.: 09:00 - 16:00)
- ul. Bogusławskiego 45, Wrocław (11:00 - 19:00 / sob.: 09:00 - 16:00)
Przed dostarczeniem produktu do sklepu upewnij się, że posiadasz dowód zakupu i oryginalne opakowanie a co najważniejsze upewnij się, że twój zwrot został zgłoszony i masz ze sobą jego numer. Instrukcja jak zgłosić zwrot znajduje się powyżej
Dokumenty: