Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług oraz działań marketingowych - zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. W toku przeglądania naszego portalu możemy gromadzić informacje pochodzące z twojego komputera (tzw. Profilowanie). Szczegółowe informacje, w tym o prawie sprzeciwu znajdziesz w Polityce Prywatności
Koszyk:

ZWROT TOWARU W SKALNIK.PL

30 dni na zwrot w skalnik.pl

Uważasz zakupy za nieudane? Jeśli produkt nie spełnia twoich oczekiwań możesz go łatwo zwrócić. Przy zakupach przez internet czasem można nie trafić z odpowiednim rozmiarem. Co w takiej sytuacji? W naszym sklepie wymiana towaru nie jest możliwa ze względu na procedury i system sprzedaży. Możesz jednak oddać zakupiony produkt i ponownie zamówić inny, już w odpowiednim rozmiarze, czy kolorze. Procedury wymiany były zbyt skomplikowane - trwały dłużej niż zwrot i złożenie nowego zamówienia. Właśnie dlatego postanowiliśmy to wszystko usprawnić.


Z racji epidemii koronawirusa wydłużyliśmy czas na zwrot do 90 dni. W tym szczególnym okresie masz więc więcej czasu na podjęcie decyzji i wykonanie procedury zwrotu.

  • zamówienia złożone od 25.03.2020 można zwrócić w ciągu 90 dni od daty złożenia
  • zamówienia złożone przed 25.03.2020 można zwrócić w okresie 30 dni od daty złożenia
Więcej informacji na temat naszych działań w trakcie trwania epidemii znajdziesz tutaj.

Formularz zwrotu skalnik

Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu:

  • dla klientów posiadających konto klienta - system dostępny jest po zalogowaniu, w sekcji moje konto.
  • dla zamówień złożonych bez rejestracji - system dostępny jest tutaj. Zaloguj się za pomocą numeru zamówienia oraz adresu e-mail.
  • dla zamówień złożonych poza serwisem skalnik.pl (np. zakup w sklepie stacjonarnym, allegro) - system dostępny jest tutaj

System elektroniczny usprawnia realizację zwrotu. Łatwo wybierzesz zamówienie oraz produkty, które chcesz zwrócić. Logując się do systemu będziesz mógł sprawdzić jaki status ma Twoje zgłoszenie. Będziesz otrzymywał również powiadomienia w przypadku zmiany statusu bądź dodatkowych pytań z naszej strony.

Zwroty skalnik

Spakuj zwracany towar oraz dowód zakupu (oryginał lub kopia). Jeżeli wypełniłeś formularz elektroniczny to nie musisz dołączać formularza zwrotu. Jedynie umieść numer elektronicznego zwrotu wewnątrz paczki. Pozwoli nam to zidentyfikować Twoją przesyłkę. Najlepiej napisz go na kartce, do której został przyczepiony paragon.

Towar wyślij wraz z oryginalnym opakowaniem producenta, w którym jest on sprzedawany. Całość prześlij nam w drugim kartonie, kopercie bąbelkowej lub spakuj w inny sposób, który uchroni przedmioty przed zniszczeniem.

Przesyłkę wyślij na nasz adres:

Skalnik sp. z o.o.

ul. Długosza 59-75

51-162 Wrocław

+48 71 75 75 777

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!

Formularz zwrotu skalnik Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez nas towaru. W praktyce większość zwrotów realizujemy w ciągu 3 dni roboczych. O statusie zwrotu będziesz informowany na bieżąco drogą mailową oraz za pośrednictwem elektronicznego systemu zwrotów.

Dokumenty: