ZWROT TOWARU W SKALNIK.PL
Uważasz zakupy za nieudane? Jeśli produkt nie spełnia twoich oczekiwań możesz go łatwo zwrócić. W naszym sklepie nie realizujemy wymiany towaru ze względu na procedury i system sprzedaży. Możesz jednak oddać zakupiony produkt i ponownie zamówić inny, już w odpowiednim rozmiarze, czy kolorze. Procedury wymiany były zbyt skomplikowane - trwały dłużej niż zwrot i złożenie nowego zamówienia. Właśnie dlatego postanowiliśmy to wszystko usprawnić.
W skalnik.pl masz aż 90 dni na zwrot. Zwroty przyjmujemy jedynie wysyłkowo (nie ma możliwości zwrotu zamówienia internetowego w sklepie stacjonarnym). Jeśli chcesz zwrócić towar, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
![]() |
Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu:
System elektroniczny usprawnia realizację zwrotu. Łatwo wybierzesz zamówienie oraz produkty, które chcesz zwrócić. Logując się do systemu będziesz mógł sprawdzić jaki status ma Twoje zgłoszenie. Będziesz otrzymywał również powiadomienia w przypadku zmiany statusu bądź dodatkowych pytań z naszej strony. |
![]() |
Spakuj zwracany towar. Nie musisz dołączać formularza zwrotu. Jedynie umieść numer elektronicznego zwrotu wewnątrz paczki. Pozwoli nam to zidentyfikować Twoją przesyłkę. Alternatywnie możesz podać inne dane identyfikujące Twój zakup (numer zamówienia, paragon wydrukowany z maila, nick z allegro). Towar wyślij wraz z oryginalnym opakowaniem producenta, w którym jest on sprzedawany. Całość prześlij nam w drugim kartonie, kopercie bąbelkowej lub spakuj w inny sposób, który uchroni przedmioty przed zniszczeniem. |
![]() |
Przesyłkę wyślij na nasz adres: Skalnik sp. z o.o. ul. Długosza 59-75 51-162 Wrocław +48 71 75 75 777 Przesyłkę wyślij na swój koszt. Nie akceptujemy zgłoszeń złożonych przez system szybkiezwroty.pl. System zarezerwowany jest dla reklamacji. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem! W sklepach stacjonarnych nie ma możliwości zwrotu zamówień internetowych. Przyjmujemy jedynie przesyłki na powyższy adres. |
![]() |
Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przez nas towaru. W praktyce większość zwrotów realizujemy w ciągu 3 dni roboczych. O statusie zwrotu będziesz informowany na bieżąco drogą mailową oraz za pośrednictwem elektronicznego systemu zwrotów. |
Dokumenty: