Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług oraz działań marketingowych - zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. W toku przeglądania naszego portalu możemy gromadzić informacje pochodzące z twojego komputera (tzw. Profilowanie). Szczegółowe informacje, w tym o prawie sprzeciwu znajdziesz w Polityce Prywatności
Koszyk:

ZWROT TOWARU W SKALNIK.PL

30 dni na zwrot w skalnik.pl

Uważasz zakupy za nieudane? Jeśli produkt nie spełnia twoich oczekiwań możesz go łatwo zwrócić. W naszym sklepie nie realizujemy wymiany towaru ze względu na procedury i system sprzedaży. Możesz jednak oddać zakupiony produkt i ponownie zamówić inny, już w odpowiednim rozmiarze, czy kolorze. Procedury wymiany były zbyt skomplikowane - trwały dłużej niż zwrot i złożenie nowego zamówienia. Właśnie dlatego postanowiliśmy to wszystko usprawnić.


W skalnik.pl masz aż 90 dni na zwrot. Zwroty przyjmujemy jedynie wysyłkowo (nie ma możliwości zwrotu zamówienia internetowego w sklepie stacjonarnym). Jeśli chcesz zwrócić towar, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

Formularz zwrotu skalnik

Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu:

  • dla klientów posiadających konto klienta - system dostępny jest po zalogowaniu, w sekcji moje konto.
  • dla zamówień złożonych bez rejestracji - system dostępny jest tutaj. Zaloguj się za pomocą numeru zamówienia oraz adresu e-mail.
  • dla zamówień złożonych poza serwisem skalnik.pl (np. zakup w sklepie stacjonarnym, allegro) - system dostępny jest tutaj

System elektroniczny usprawnia realizację zwrotu. Łatwo wybierzesz zamówienie oraz produkty, które chcesz zwrócić. Logując się do systemu będziesz mógł sprawdzić jaki status ma Twoje zgłoszenie. Będziesz otrzymywał również powiadomienia w przypadku zmiany statusu bądź dodatkowych pytań z naszej strony.

Zwroty skalnik

Spakuj zwracany towar oraz dowód zakupu (oryginał lub kopia). Jeżeli wypełniłeś formularz elektroniczny to nie musisz dołączać formularza zwrotu. Jedynie umieść numer elektronicznego zwrotu wewnątrz paczki. Pozwoli nam to zidentyfikować Twoją przesyłkę. Najlepiej napisz go na kartce, do której został przyczepiony paragon.

Towar wyślij wraz z oryginalnym opakowaniem producenta, w którym jest on sprzedawany. Całość prześlij nam w drugim kartonie, kopercie bąbelkowej lub spakuj w inny sposób, który uchroni przedmioty przed zniszczeniem.

Przesyłkę wyślij na nasz adres:

Skalnik sp. z o.o.

ul. Długosza 59-75

51-162 Wrocław

+48 71 75 75 777

Przesyłkę wyślij na swój koszt. Nie akceptujemy zgłoszeń złożonych przez system szybkiezwroty.pl. System zarezerwowany jest dla reklamacji.

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!

W sklepach stacjonarnych nie ma możliwości zwrotu zamówień internetowych. Przyjmujemy jedynie przesyłki na powyższy adres.

Formularz zwrotu skalnik Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez nas towaru. W praktyce większość zwrotów realizujemy w ciągu 3 dni roboczych. O statusie zwrotu będziesz informowany na bieżąco drogą mailową oraz za pośrednictwem elektronicznego systemu zwrotów.

Dokumenty: