Pełnowartościowy posiłek liofilizowany.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Voyager Kurcza Curry z Ryżem to świetny sposób na to, by zabrać ze sobą indyjską kuchnię na szlak. Kto powiedział, że jedzenie w trasie ma być mniej smaczne niż na co dzień? Dzięki zaawansowanemu procesowi liofilizowania produkty spożywcze zachowują swoje wartości, byś w każdym miejscu mógł cieszyć się smacznym, aromatycznym posiłkiem.
- danie liofilizowane; kurczak curry z ryżem
- wykonany na bazie naturalnych składników
- nie zawiera konserwantów
- długi termin przydatności
- aromatyczny i smaczny posiłek w outdoorze
- prosty sposób przygotowania
- znacznik poziomu wody w opakowaniu
- pełnowartościowy
- optymalna kaloryczność dla osób aktywnych w outdoorze
- lekki i kompaktowy
- sprawdzi się na długich trekkingach z dala od cywilizacji
- Wartość energetyczna 424 kcal
- Porcja Pojedyncza
- Uczulenia Bez selera, Bez owoców morza
- Alergeny gluten, laktoza, jaja, orzechy, ryby, soja
- Waga netto: 150 gpo uwodnieniu: 510 g
- Ilość potrzebnej wody 360 ml
Składniki: gotowany ryż 50,6%, tłuszcz (olej słonecznikowy, syrop glukozowy, białka mleka (MLEKO)), liofilizowany gotowany kurczak (EU) 12% (kurczak, warzywa, bulion drobiowy, przyprawy, aromaty), sos indyjski 6,4% (curry 3% (MUSZTARDA), przyprawy, aromaty), banan, warzywa (marchew, zielona fasolka), skrobia ziemniaczana, pietruszka.
Danie zawiera laktozę i musztardę. Może zawierać śladowe ilości glutenu, jaj, ryb, soi, orzeszków ziemnych.
Wartości odżywcze | na 100 g | na porcję |
---|---|---|
Tłuszcze: | 14,1 g | 21,2 g |
- w tym kwasy tłuszczowe nasycone | 1,4 g | 2,1 g |
Węglowodany: | 57,7 g | 86,6 g |
- w tym cukry | 6,6 g | 9,9 g |
Białko: | 16,7 g | 25,1 g |
Błonnik: | 3,4 g | 5,1 g |
Sól: | 2,2 g | 3,3 g |
Wartość energetyczna: | 1796 kJ / 424 kcal | 2694 kJ / 636 kcal |
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.