Wytrzymały i poręczny ekspres marki Petzl o długości 11 cm.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Ekspres, który usprawni robienie kolejnych wpinek podczas intensywnej wspinaczki, to musi być Spirit marki Petzl. Jego konstrukcja uwzględnia specyfikę poruszania się w pionowym świecie, dlatego znajdziesz w nim górny karabinek z niechaczącym zamkiem typu Keylock oraz ergonomicznie uszytą taśmę, która po prostu genialnie układa się w dłoniach. Dolny karabinek został zabezpieczony przed mimowolnym obracaniem się - rozwiązanie STRING chroni nie tylko prawidłową pozycję karabinka, ale także taśmę przed uszkodzeniami i szybkim zużyciem.
Kształt dolnego karabinka to tak zwany bent gate, który ułatwia i przyspiesza wpinanie liny podczas zakładania przelotu. Konstrukcja jest trwała i niezawodna, a jej niewygórowana waga pozwala na realizację także długich dróg wielowyciągowych. Wszystko to sprawia, że jest to ekspres dobry dla każdego i do różnych działań w skałach bądź górach.
- wygodny ekspres wspinaczkowy z taśmą o długości 11 cm
- ergonomiczny kształt taśmy
- zapięcie górnego karabinka typu Keylock - nie haczy o szpej, linę i spity
- wygodnie wpinanie dzięki karbowaniu na górnym karabinku
- dolny karabinek z wygiętym ramieniem typu bent gate dla łatwiejszego wpinania liny
- karabinek o przekroju H - mniejsza waga
- poszerzone miejsce styku z liną dla zwiększonej trwałości i bezpieczeństwa
- ochrona przed obracaniem się dolnego karabinka - STRING stabilizujący i chroniący taśmę
- optymalne balans między wagą, wytrzymałością a wygodą użytkowania
- wszechstronny i niezawodny
Wytrzymałość karabinków: 23/8/9 kN
Prześwit górnego karabinka: 21 mm
Prześwit dolnego karabinka: 25 mm
- Waga 93 g
- Certyfikacja karabinki: CE, EN 12275 typ B, UIAA taśma: CE, EN 566, UIAA
- Długość taśmy 11 cm
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.