Okulary przeciwsłoneczne w góry ze szkłami fotochromowymi z filtrem polaryzacyjnym.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Whoops to okulary, które zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o osobach, które mają drobniejszą twarz. Dzięki specjalnemu kształtowi idealnie przylegają i chronią oczy przed jaskrawym słońcem. Model z tymi soczewkami zaprojektowano do działań w górach, także tych wysokich.
Okulary Whoops Reactive High Mountain to okulary wyposażone w szkła fotochromowe. Dzięki soczewce Reactiv High Mountain okulary dopasowują się do warunków oświetlenia i pozwalają na kontrastowe i wyraźne widzenie. Panoramiczne soczewki oferują ochronę na poziomie od 2 do 4 kategorii. Oprócz fotochromu okulary posiadają także filtr polaryzacyjny, który chroni przed oślepianiem przez promienie odbite od płaskich powierzchni, na przykład przed światłem odbijającym się od ośnieżonego stoku. Trzeci z filtrów, to oczywiście filtr UV, neutralizujący promieniowanie ultrafioletowe szkodliwe dla oczu.
Okulary wyposażone są w wygodne noski i zauszniki utrzymujące model w miejscu nawet wtedy, gdy Ty zdobywasz szczyty, biegasz, spacerujesz czy jedziesz na rowerze. Wielkość soczewek została tak dobrana, by zapewnić szeroki kąt widzenia, co jest szczególnie ważne podczas ruchu. Zwróć uwagę na szerokość zauszników przy zawiasie. Dzięki takiej szerokości model chroni przed promieniami padającymi z boku.
- okulary przeznaczone dla osób o drobniejszej twarzy
- pełne oprawki dobrze przylegające do twarzy
- wygodne noski i zauszniki
- fotochromowe soczewki Reactive High Mountain
- szkła kategorii od 2 do 4
- filtr polaryzacyjny eliminujący odblaski i lśnienia
- filtr UV chroniący przed szkodliwym promieniowaniem ultrafioletowym
- kształt soczewek z szerokim kątem widzenia
- powłoka anti-fog
- Polaryzacja TAK
- wymienne szkła nie
- Wymiary szerokość soczewki: 61 mmwysokość soczewki: 40 mm szerokość noska: 17 mmdługość zausznika: 125 mm
- Waga 31 g
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.