Softshellowe rękawice The North Face z systemem Etip™.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Męskie rękawice The North Face Apex Etip zapewnią Ci komfort, ciepło i wygodę w niemal każdych warunkach.
Ich elastyczna konstrukcja z miękkim panelem softshellowym i podszewką z polaru gwarantuje ochronę przed chłodem, jednocześnie zapewniając oddychalność. Dzięki wykończeniu Non-PFC DWR, woda spływa po ich powierzchni, zwiększając odporność na wilgoć. Wnętrze wyściełane miękkim materiałem zapewnia dodatkowy komfort, a technologia Etip™ umożliwia obsługę ekranów dotykowych bez konieczności zdejmowania rękawic.
Dłoń z silikonowym nadrukiem gwarantuje pewny chwyt, całość uzupełnia dodatkowo fragment umożliwiający wycieranie nosa oraz pętelka do zakładania. Praktyczny klips do łączenia w parę pomaga trzymać rękawice razem zawsze wtedy, gdy nie są używane.
-
rękawice The North Face
-
model męski
-
ciepłe i niezawodne
-
materiał softshellowy i miękki polar
-
technologia DWR bez PFC
-
odpowiednia oddychalność i elastyczność
-
obsługa ekranów dotykowych Etip™
-
antypoślizgowy print
-
pętelka ułatwiająca zakładanie
-
element umożliwiający wycieranie nosa
-
klips do łączenia w parę
- Materiał Wierzch dłoni: 94% poliester z recyklingu, 6% elastan; 54% poliester z recyklingu, 46% poliesterDłoń: 94% poliester z recyklingu, 6% elastan; 92% poliester z recyklingu, 8% elastan SpandexWyściółka: 100% poliester z recyklingu
- Kolor Czarny
DWR (Durable Water Repellent) to uodparniająca na wilgoć, wytrzymała technologia hydrofobowa, którą stosuje się w wykończeniu tkanin, zamków lub innych detali w odzieży i akcesoriach outdoorowych. DWR sprawia, że cząsteczki wody są niejako odpychane od tych materiałów. Działanie DWR można zauważyć, gdy przy umiarkowanych opadach krople wody nie wsiąkają w struktury włókien, lecz osiadają na nich utrzymując postać kropli. DWR może wzmacniać odporność materiałów na wilgoć lub być uzupełnieniem dla innych wodoodpornych technologii.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.