Damskie rękawice softshellowe z technologią Etip™.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Rękawice The North Face Apex Etip Women zapewnią Ci ciepło i możliwość obsługi ekranów dotykowych bez wyziębiania dłoni.
To zasługa zastosowanej w nich technologii Etip™; same rękawice wykonane są z połączenia materiału softshellowego z miękkim i ciepłym polarem, a wykończenie DWR bez PFC sprawia, że całość odpycha wodę, zapewniając podstawową odporność na wilgoć. Dodatkowo – wyściełane wnętrze z miękkich materiałów pozyskanych z recyklingu gwarantuje komfort noszenia, a silikonowe wypustki w części chwytnej zapobiegają przypadkowemu wysunięciu się czegoś z rąk.
Równie dużą wagę przyłożono do detali: jest wśród nich element umożliwiający wycieranie nosa, pętelki dla łatwiejszego zakładania i klips pozwalający na łączenie w parę.
-
rękawice damskie The North Face
-
model softshellowy
-
skuteczna ochrona przed wilgocią i zimnem
-
miękki polar w środku
-
technologia hydrofobowa DWR bez PFC
-
odpowiednia oddychalność
-
anatomiczna budowa
-
obsługa ekranów dotykowych Etip™
-
antypoślizgowy nadruk
-
pętelka do zakładania
-
element umożliwiający wycieranie nosa
-
klips do łączenia rękawic
- Materiał Wierzch dłoni: 94% poliester z recyklingu,6% elastan; 54% poliester z recyklingu, 46% poliesterDłoń: 94% poliester z recyklingu, 6% elastan; 92% poliester z recyklingu, 8% elastan SpandexWyściółka: 100% poliester z recyklingu
DWR (Durable Water Repellent) to uodparniająca na wilgoć, wytrzymała technologia hydrofobowa, którą stosuje się w wykończeniu tkanin, zamków lub innych detali w odzieży i akcesoriach outdoorowych. DWR sprawia, że cząsteczki wody są niejako odpychane od tych materiałów. Działanie DWR można zauważyć, gdy przy umiarkowanych opadach krople wody nie wsiąkają w struktury włókien, lecz osiadają na nich utrzymując postać kropli. DWR może wzmacniać odporność materiałów na wilgoć lub być uzupełnieniem dla innych wodoodpornych technologii.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.