Lekkie skarpety skiturowe o wysokości pod kolano
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Skarpety FT Graphic przeznaczone są do narciarstwa skiturowego. Wykonane z oddychających materiałów i zapewniają wysoki komfort podczas intensywnej jazdy na nartach. Skarpety z lekkiej dzianiny mają średnią amortyzację i doskonale sprawdzają się zarówno na podejściach, jak i zjazdach.
Mieszanka włókien poliamidowych, polipropylenowych i Elastanu sprawia, że dzianina jest elastyczna, dobrze dopasowuje się do kształtu nogi, a skarpety są łatwe do naciągnięcia. Ma też właściwości oddychające, dzięki czemu nadmiar ciepła i wilgoci jest sprawnie transportowany na zewnątrz. dzianina jest szybkoschnąca, dlatego wilgoć nie tworzy na niej mokrych plam, co zmniejsza ryzyko wychładzania stóp podczas aktywności. Skarpety zostały wykończone w technologii antyzapachowej, co sprawia, że nawet po intensywnym użytkowaniu pozostają świeże i nie nasiąkają nieprzyjemnym odorem.
Skarpety mają wysokość pod kolano, która jest kompatybilna z butami skiturowymi. Należą do kolekcji Dynafi Free Touring i doskonale współpracują z innymi jej elementami, ale można ich też bez problemu używać z butami i sprzętem innych marek. Skarpety mają średnią amortyzację rozmieszczoną na palcach, piętach oraz w okolicach kostek. Zapobiega ona tworzeniu się otarć oraz poprawia komfort jazdy. Mocny ściągacz w górnej części cholewki chroni skarpety przed zsuwaniem się z nóg podczas ruchu.
- skarpety do skituringu
- kompatybilne z kolekcją Dynafit Free Touring, ale pasują też do każdych butów skiturowych
- średnia amortyzacja na placach, pięcie i w okolicach kostki
- oddychająca, szybko odprowadzająca wilgoć dzianina syntetyczna
- szybkoschnące, nie tworzą się na nich mokre plamy
- mocny ściągacz zapobiegający zsuwaniu się skarpet podczas ruchu
- model unisex
- wykończenie zapobiegające powstawaniu nieprzyjemnego zapachu
- Materiał Poliamid 78%, Elastan 6%, polipropylen 16%
- Waga (g) 54
- Kolor Wielokolorowy
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.