Lekki, trzysezonowy śpiwór puchowy o kompaktowych rozmiarach po spakowaniu.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Śpiwór Narvi 400 to jeden z najbardziej uniwersalnych modeli w kolekcji Volven. Trzysezonowy śpiwór puchowy o niewielkiej wadze i rozmiarach świetnie sprawdzi się podczas noclegów od wiosny do jesieni, gdy temperatury nie spadają poniżej 2-3 stopni Celsjusza.
Dla osób, które nocują w plenerze od wiosny do jesieni i nie planują zimowych biwaków najlepszym rozwiązaniem jest śpiwór trzysezonowy. Model Narvi 400 marki Volven wypełniony 400 g naturalnego puchu kaczego o strukturze 90/10 zapewni komfort cieplny w różnych warunkach, gdy temperatury, nie są jeszcze zbyt niskie. Jego komfort cieplny, określony w niezależnym badaniu w czeskim Instytucie Testowania Tekstyliów w Brnie według normy EN ISO 23537-1:2016 na 3,7 stopnia Celsjusza czyni go konkurencyjnym wśród śpiworów o podobnych parametrach. Dzięki badaniu zakres temperatur, gdzie limit wynosi -1,6 st. Celsjusza można porównać z innymi dostępnymi na rynku modelami. Puch ma sprężystość 650 cui i pozwala zarówno na dużą kompresję śpiwora, jak i jego szybkie rozprężanie. Daje duży komfort cieplny przy niskiej wadze, niespełna 900 g oraz niewielkich rozmiarach po spakowaniu. Dzięki temu łatwo mieści się w plecaku lub rowerowej skawie. Puch pozyskiwany jest w etyczny sposób, z dbałością o dobrostan zwierząt, o czym świadczy certyfikat RDS.
Śpiwór wykonany został z lekkiego, wytrzymałego Nylonu 15D. Warstwa zewnętrzna wzmocniona jest technologią ripstop i dzięki temu jest bardziej odporna na uszkodzenia mechaniczne i przecieranie. Materiał jest też przyjemny w dotyku, co sprawia, że sen jest bardziej komfortowy. Narvi 400 ma sprawdzony i ceniony przez turystów kształt mumii, który sprzyja kumulacji ciepła i posiada ocieplony kaptur chroniący głowę przed chłodem. Śpiwór zapinany jest z boku na zamek renomowanej firmy YKK. Aby ułatwić jego transport i przechowywanie dołączono do niego worek kompresyjny oraz większy worek do przechowywania. Pozwala on na przechowywanie w stanie rozprężonym, który jest znacznie korzystniejszy dla puchu.
-
śpiwór trzysezonowy, sprawdza się podczas noclegów, gdy temperatury nie spadają poniżej 2-3 stopni
-
wypełniony 400 g puchu kaczego 90/10
-
puch o sprężystości 650 cui pozwala na łatwą kompresję śpiwora
-
możliwość spakowania to rozmiaru 35x17 cm dzięki dołączonemu workowi kompresyjnemu
-
zakres temperatur potwierdzony niezależnymi badaniami wg. normy EN ISO 23537-1:2016 przeprowadzonych w czeskim Instytucie Testowania Tekstyliów
-
komfortowa temperatura 3,7 st. Celsjusza- śpiwór odpowiednie m.in. na jesienne i wiosenne noce bez przymrozków
-
ergonomiczny kształt mumii z poszerzonymi ramionami poprawia kumulowanie ciepła
-
możliwość wygodnego ułożenia się i ruchu dzięki szerszym ramionom
-
ocieplony kaptur zabezpieczający głowę przed chłodem
-
komfortowym, przyjemny w dotyku materiał
-
Nylon 15D z technologią ripstop o mniejszej podatności na przetarcia
-
zapinany na zamek renomowanej maki YKK
-
certyfikat RDS dla puchu oznaczający jego etyczne pozyskiwanie
-
dołączony worek kompresyjny i worek do przechowywania
- Materiał zewnętrzny: Nylon 15D ripstopwewnętrzny: Nylon 15D
- Izolacja puch kaczy RDS 650 cui 90/10- 400 g
- Waga 865 g
- Wymiary 215x80x50 cmpo spakowaniu: 35x17 cm
- Temperatura komfort 3,7 st. Climit -1,6 st. Cekstremum -17,4 st. C
- Certyfikacja EN ISO 23537-1:2016
- Sprężystość 650 cui
- Kolor Pomarańczowy
RDS (Responsible Down Standard) to certyfikat potwierdzający, że używany w odzieży i śpiworach puch jest pozyskiwany w sposób odpowiedzialny. Od 2014 r. wiodące marki outdoorowe przyjęły standardy, które mają na celu zapewnienie właściwych warunków hodowli, postępowania ze zwierzętami oraz pozyskiwania puchu i pierza. Administrację nad standardami prowadzi organizacja non-profit Textile Exchange.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.