Termos Rockland o średniej pojemności. Technologia próżniowa i stalowe wykonanie zapewniają doskonałą termikę i trwałość produktu.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Termos Astro 0,7L polskiej marki Rockland może szybko stać się stałym Twoim towarzyszem na górskim szlaku. To termos o średniej pojemności na poziomie 0,7L. Zabierzesz z nim w sam raz gorącej herbaty dla jednej osoby lub aromatyczną i krzepiącą kawę dla całej Twojej outdoorowej paczki.
Termos Astro jest produktem polskiej marki Rockland, który cechuje się doskonałymi właściwościami izolacyjnymi. O zachowanie napojów w cieple bądź zimnie troszczy się w nim budowa skonstruowana z dwóch ścianek oddzielonych próżnią. Technologia próżniowa to dziś najbardziej powszechny i pewny sposób, by po wielu godzinach cieszyć się gorącą herbatą.
Kolejny atut tego termosu to jego wykonanie. Zewnętrzne ścianki zostały pomalowane w taki sposób, który zapewnia nie tylko estetyczny wygląd, ale też dba o łatwość chwytania. Na powierzchni powstała dzięki temu antypoślizgowa faktura, z którą łatwiej chwycisz termos w rękawiczkach czy na deszczu. Termos Astor 0,7L ma oczywiście kubeczek, który nakręca się na korek. Producent dołączył do modelu dwa korki z różnymi systemami otwarcia. To ty zdecydujesz, który jest dla Ciebie wygodniejszy.
- smukły kształt, średniej wielkości pojemność
- kubeczek nakręcany na górę termosu
- w zestawie 2 korki z różnymi systemami otwarcia
- łatwość czyszczenia produktu
- długotrwałe właściwości izolacyjne w technologii próżniowej
- podwójne ścianki ze stali nierdzewnej
- antypoślizgowa powierzchnia zewnętrzna
- produkt wolny od BPA (BPA Free)
Temperatura cieczy: ~ 98 °C
Temperatura cieczy po 2 h: ~ 94 °C
Temperatura cieczy po 4 h: ~ 91 °C
Temperatura cieczy po 6 h: ~ 89 °C
Temperatura cieczy po 8 h: ~ 85 °C
Temperatura cieczy po 20 h: ~ 69 °C
Temperatura cieczy po 24 h: ~ 62 °C
- Materiał stal nierdzewna
- Wymiary 7,8 cm x 30 cm
- Waga 440 g
- Pojemność 0,7 l
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.