Precyzyjne i wygodne buty wspinaczkowe Tenaya.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Buty Tenaya Arai to model z linii Step Up znanej z połączenia wygody i cech znanych z zaawansowanych wariantów wyczynowych.
Dzięki temu możesz spodziewać się naprawdę dużej uniwersalności: zarówno wtedy, gdy stawiasz pierwsze kroki w skałach, szlifujesz technikę, ale także, jeśli należysz to grona doświadczonych wspinaczy poszukujących obuwia na długie treningi i wielowyciągowe drogi. Konstrukcja bazująca na cholewce z mikrofibry i technologii M4 sprawia, że całość nie rozciąga się nadmiernie, co mogłoby skutkować utratą pożądanej formy, a przy tym jest optymalnie responsywna podczas użytkowania, wspierając odpowiednią dystrybucję mocy. Buty mają anatomiczny kształt i lekkie wygięcie w profilu odpowiadające za precyzję na niewielkich stopniach, a ich budowa sprawia, że świetnie sprawdzają się na drogach pionowych i lekko przewieszonych, na których zapewniają niezbędne wsparcie.
Na uwagę zasługuje także ogumowanie palców – jest na tyle wyważone, by nie ograniczać oddychalności, a jednocześnie na tyle skuteczne, byś mógł wykonywać podhaczki zarówno na panelu, jak i w każdym rodzaju skały. Trwała guma o grubości 4 mm idealnie się jej „trzyma”, a przy tym wolniej zużywa.
- buty wspinaczkowe Tenaya
- wygodne i uniwersalne
- do wspinania na panelu i w skałach
- dla początkujących i zaawansowanych użytkowników
- do szkolenia techniki, na długie treningi i wielowyciągi
- nieznacznie wygięte w profilu
- połączenie komfortu i cech butów najbardziej wyczynowych
- cholewka z mikrofibry
- zachowywanie pierwotnej formy z biegiem czasu
- autorska technologia M4
- większe wsparcie i lepsza responsywność
- precyzja na niewielkich stopniach
- podwójna śródpodeszwa
- optymalne gumowanie palców
- łatwiejsze podhaczki
- podeszwa z gumy 4 mm
- Materiał Cholewka: mikrofibraWkładka: wielowarstwowy Stretchtex 2DŚródpodeszwa: podwójna GI 1.8 y TST 150
- Waga (g) 340
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.