Nóż turystyczny marki Opinel.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Nóż Opinel Outdoor No 8 to najwyższej klasy nóż francuskiej marki Opinel, który świetnie sprawdzi się w rękach każdego outdoorowca. Jest to świetne połączenie niezawodnej od wieków konstrukcji z nowoczesnym wzornictwem i nowymi funkcjonalnościami .
Opinel Outdoor No 8 to przede wszystkim lekka, składana konstrukcja z 8-centymetrową głownią typu clip-point wykonaną z nierdzewnej stali szwedzkiej. To także gwarancja niezawodności i niezwykłej wygody użytkowania. Ostrze tego noża wykonane jest ze stali nierdzewnej Sandvik 12C27. Posiada ono przy rękojeści specjalne ząbkowanie, umożliwiające cięcie materiałów dużej grubości lub ponadprzeciętnej trwałości. Do takich materiałów można zaliczyć liny czy pasy.. Fantastycznym udogodnieniem jest blokada głowni Viroblock, która dzięki stalowemu pierścieniowi umieszczonemu na rękojeści umożliwia blokowanie ostrza w pozycji otwartej i zamkniętej. Na wypadek sytuacji awaryjnych w rękojeści noża umieszczony został gwizdek, którym można wzywać pomoc. Dodatkową funkcjonalność noża daje otwór w ostrzu, na który warto zwrócić uwagę. To właśnie dzięki niemu nóż można sprawnie otworzyć jedną ręką.
- głownia typu clip point z modyfikowanej stali nierdzewnej – Sandvik 12C27 o grubości 2,5 mm – wypolerowana na półmatowy połysk
- rękojeść wykonana z wytrzymałego, odpornego na wilgoć i skrajne temperatury tworzywa sztucznego (od 80°C do -40°C)
- blokada Viroblock – obrotowy pierścień umożliwiający zablokowanie głowni w stanie otwartym i zamkniętym
- rękojeść wyposażona w gwizdek
- krawędź tnąca typu combo
- częściowo ząbkowane ostrze z gładkim piórem
- mocno zakrzywiona krawędź tnąca
- otwór w głowni umożliwiający otwarcie jedną ręką; może posłużyć również jako klucz do szekli
- nylonowa linka ułatwiająca chwytanie
- Waga 62 g
- Materiał stal nierdzewna Sandvik 12C27, poliamid, włókno szklane
- Wymiary długość głowni: 80 mm
- Kolor Pomarańczowy
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.