Prosty, uniwersalny, minimalistyczny pasek z włókien REPREVE zaprojektowany do wyzwań outdoorowych oraz codziennego użytkowania
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Pasek Atlas Slim sprawdzi się zarówno podczas pokonywania outdoorowych wyzwań, jak do codziennych stylizacji. Prosty, minimalistyczny i bardzo wygodny pochodzi z kolekcji Adventure marki Arcade. Wykonany jest w zrównoważony sposób z poliestru z recyklingu. Jest to pasek o mniejszej szerokości 3,17 cm.
Włókna REPREVE powstają z poliestru z recyklingu butelek plastikowych i odpadów przemysłowych. Ich przetwarzanie odbywa się w zrównoważonym procesie, który pozostawia ograniczony ślad węglowy. Pasek wykonany w ten sposób jest wytrzymały, a przy tym elastyczny. Zastosowano w nim mocną klamrę z intuicyjnym zapięciem wykonaną z tworzywa syntetycznego, która nie jest wykrywana przez bramki bezpieczeństwa np. na lotnisku. Dzięki temu kontrola bezpieczeństwa jest łatwiejsza. Pasek można prać w pralce.
- uniwersalny, prosty pasek sprawdzający się na co dzień i w outdoorze
- pasek o mniejszej szerokości – 3,17 cm
- klamra z tworzywa sztucznego z intuicyjnym zapięciem
- wykonany z ekologicznych włókien REPREVE z poliestru z recyklingu
- produkowany w zrównoważony sposób
- łatwiejsze przechodzenie kontroli bezpieczeństwa – pasek nie reaguje z bramkami np. na lotniskach
- możliwość prania w pralce automatycznej
- bardzo wygodny, elastyczny
- pasek z kolekcji Adventure
- Kolor Czarny
- Materiał REPREVE – poliester z recyklingu 100%
- Długość (cm) 101
- Szerokość (cm) 3,17
REPREVE to wiodąca światowa marka włókien poliestrowych otrzymywanych w drodze recyklingu. Wysokiej jakości włókna otrzymywane są w 100% przez przetwarzanie materiałów ze zużytych butelek plastikowych oraz odpadów produkcyjnych. Włókno jest otrzymywane w zrównoważony sposób, przy mniejszym zużyciu wody i energii oraz zmniejszonej emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Cały proces jest certyfikowany i sprawdzany na każdym etapie.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.