Zestaw 6 ekspresów na taśmach Dyneema®.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Zestaw ekspresów Wild Country WildWire 10CM 6-pak to lekkie i niezawodne rozwiązanie idealne na Twoje skalne i górskie przygody.
Każda sztuka w komplecie wyposażona została w dwa karabinki z drucianymi zamkami; dzięki temu nie tylko udało się zauważalnie zredukować wagę pojedynczego ekspresu, ale także zadbać o to, by zminimalizować ryzyko zapiaszczenia, zamarzania i zwiększyć odporność na działanie czynników zewnętrznych. Zestaw wyposażony jest w 10-centymetrowe tasiemki Dyneema®, dzięki czemu charakteryzuje się świetnym stosunkiem wagi do wytrzymałości oraz odpornością na wchłanianie wody.
Komplet zawiera 6 ekspresów w takim samym rozmiarze.
- zestaw ekspresów Wild Country
- niska waga i świetna trwałość
- do działania w górach i skałach
- druciane zamki karabinków
- odporność na zapiaszczenie i zamarzanie
- większa niezawodność w trudnych warunkach
- tasiemki Dyneema® 10 cm
- znakomity stosunek wagi do wytrzymałości
- odporność na wchłanianie wody
- 6 sztuk w komplecie
- Wymiary Taśma: Dyneema® 10 cm x 12 mm
- Waga 85 g (1 szt.)
- Certyfikacja CE EN 12275 EN 566
Dyneema® to materiał wykorzystywany do produkcji sprzętu wspinaczkowego – jest alternatywą do poliamidowych taśmy czy pętli. Dyneema® charakteryzuje się lepszym stosunkiem wytrzymałości do masy użytego materiału, więc sprzęt będzie lżejszy, a taśmy i pętle węższe. Ponadto Dyneema® wykazuje lepszą wytrzymałość na obciążenia statyczne, ale jest mniej odporna na szarpnięcia i ma niższą temperaturę topnienia (bardziej się nagrzewa przy tarciach), więc nie powinno się jej wykorzystywać do zjazdów ani jako lonży na stanowiskach. Jednak przy doborze sprzętu warto wziąć pod uwagę, że lepiej wytrzyma tarcie na ostrych krawędziach (trudniej ją przeciąć) i jest bardziej odporna na promieniowanie UV. Dodatkowo wchłania mniej wody niż nylon, co czyni ją zdecydowanie atrakcyjniejszą w warunkach zimowych.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.