Liofilizowane zielone smoothiez owocami z dodatkiem szpinaku i pokrzywy oraz imbiru
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Koktajl (247) Green Smoothie 30 g można przygotować w dowolnym miejscu przy użyciu tyko szklanki (250 ml) wody. Wystarczy zalać owocowy proszek i saszetce i dokładnie wymieszać i gotowe! Pożywny, zdrowy napój z mieszanki owoców-jabłek, ananasa i kiwi z pokrzywą, szpinakiem i dodatkiem imbiru tworzy oryginalne, orzeźwiające połączenie. Smoothie może być szybką przekąską lub dodatkiem do posiłku. Będzie idealne na przerwę w trekkingu, na biwak, kemping, w podróż, ale też jako pożywny napój po treningu lub podczas przerwy w pracy lub nauce.
Liofilizat przygotowano z naturalnych składników bez dodatku wzmacniaczy smaku i konserwantów. Nie jest też dosładzany. Proces produkcji odbywa się w Polsce, a marka Lyofood znana jest z wysokiej jakości oraz starannego przygotowywania swoich dań.
- bestsellerowe smoothie jabłko-kiwi – ananas z dodatkiem szpinaku i pokrzywy oraz imbiru
- oryginalny, orzeźwiający smak
- proszek owocowy liofilizowany-do zalania wodą
- ekspresowe przygotowanie - po dodaniu wody wystarczy zamieszać
- zdrowy, pożywny koktajl – szybkie dostarczenie organizmowi składników odżywczych
- proste przygotowywanie – możliwość zalania w torebce
- polska marka dań liofilizowanych – produkcja w Polsce
- Wartość energetyczna 106 kcal/446 kJ
- Porcja Pojedyncza
- Waga (g) 30
- Ilość potrzebnej wody 250 ml
Waga: 30 g, po nawodnieniu 280 g
Skład: liofilizowane owoce w proszku: jabłko 36,6%, kiwi 36,6%, ananas 20%; szpinak 3%, pokrzywa 3%, imbir 0,8%
Sposób przygotowania: Liofilizat zalać 250 ml wody i wymieszać
Wartości odżywcze |
W 100 g |
W porcji |
Wartość energetyczna |
352 kcal/1485 kJ |
106 kcal/446 kJ |
Tłuszcz |
2,0 g |
0,6 g |
W tym nasycone kwasy tłuszczowe |
0,2 g |
< 0,1 g |
Węglowodany |
70 g |
21 g |
W tym cukry |
61 g |
18 g |
Błonnik |
16 g |
4,7 g |
Białko |
5,9 g |
1,8 g |
Sól |
0,18 g |
0,05 g |
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.