TESTUJ NOWĄ STRONĘ SKALNIK

Nowa strona skalnik.pl

Zmieniamy się dla Was. Chcemy być jeszcze bardziej przyjaznym sklepem, w którym zakupy robi się z przyjemnością, a wybór produktu jest łatwy. Dlatego zmieniliśmy wygląd naszej strony internetowej i ułatwiliśmy zakupy. Tysiące produktów, ciekawe promocje i niskie ceny pozostają bez zmian.

Co nowego?

Proponujemy nie tylko nowy wygląd strony, ale także nowe funkcjonalności. Twoja wygoda jest dla nas najważniejsza!

  • nowe metody dostawy – możesz wybrać dogodną dla siebie formę dostawy zamówienia. Tak jak dotychczas możesz zamówić dostawę kurierską oraz paczkomat, a także skorzystać z odbioru zamówienia na poczcie, stacji Orlen, w kiosku Ruchu, w sklepach Żabka i Freshmarket

  • łatwiejszy wybór miejsca odbioru przesyłki (paczkomatu lub innego punktu) – system podpowie najbliższe punkty na podstawie uzupełnionych danych adresowych, możesz także wskazać miejsce posługując się mapką bądź korzystając z listy

  • nowe metody płatności – dzięki współpracy z płatnościami internetowymi PayU możesz odroczyć swoją płatność (nawet na 30 dni) lub zapłacić na raty

  • baza wiedzy, czyli nasz nowy blog – w przejrzysty i merytoryczny sposób nasi autorzy dzielą się wiedzą i prezentują nowości branżowe

  • możliwość porównywania produktów – nie wiesz, na co się zdecydować? Porównaj produkty, nad którymi się zastanawiasz

  • możliwość wyboru wyglądu listingu – możesz wybrać dogodny dla Ciebie sposób wyświetlania 3,4 lub 5 zdjęć w rzędzie

Jak zgłosić uwagi do strony?

Wciąż pracujemy nad tą stroną i zapewne zajmie nam to jeszcze trochę czasu. Jeśli zauważysz błędy lub będziesz mieć uwagi do działania strony, napisz nam o nich. Nie zajmie Ci to dużo czasu. Dla Ciebie to zaledwie 2-3 minuty, dla nas – informacja zwrotna, czy udało nam się ułatwić nawigowanie i zaprezentować ofertę w bardziej przejrzysty sposób. To wiedza, która jest dla nas nieoceniona.

Błędy, sugestie, uwagi można zgłosić na dwa sposoby. Wypełnij krótką, anonimową ankietę bądź wyślij nam wiadomość na skrzynkę bledy@skalnik.pl. Nie bój się nas zganić lub pochwalić, jeśli nowy serwis przypadł Ci do gustu.

Na co warto zwrócić uwagę:

  • oceń czy strona jest czytelna i estetyczna
  • sprawdź czy łatwo znajduje się produkt, który Cię interesuje
  • przetestuj czy złożenie zamówienia nie sprawia trudności 

Klikaj, sprawdzaj, złap nas na błędach. Robiliśmy dużo, by uniknąć błędów, ale zgodnie z powiedzeniem "nie myli się ten, kto nie robi nic”. 

Zasady

Z przyczyn technicznych konta założone w starym serwisie nie mogły zostać zaimportowane, dlatego je usunęliśmy. Zapraszamy do założenia konta w nowym serwisie, żeby korzystać, jak dotychczas, ze wszystkich informacji na temat bieżącego statusu zamówienia. 

Korzystanie z kart podarunkowych może być utrudnione. Nie wszystkie karty podarunkowe ze starego serwisu zostały przeniesione. Masz bon i nie możesz go wykorzystać na nowej stronie? W takim przypadku napisz na skrzynkę kasia@skalnik.pl, a wtedy rozwiążemy tę sytuację.