Duży namiot rodzinny. Posiada dwie sypialnie i przestronny przedsionek.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Galileo 4 to duży i wygodny namiot rodzinny. Posiada dwie sypialnie oddzielone od siebie ścianą. Dodatkowo dużą część namiotu zajmuje przestronny przedsionek, do którego bez problemu można wstawić krzesła i stolik, a także ugotować posiłek w deszczowy dzień. Dwa wejścia mogą ułatwić wietrzenia namiotu i stworzenie przewiewu w upalny dzień, nad jednym z nich można ustawić chroniący przed słońcem daszek. Przedsionek posiada także dwa okna z możliwością ich zasłonięcia. Wysoko zawinięta krawędź podłogi zabezpiecza przed dostawaniem się do środka namiotu błota i piasku. Sypialnie zostały zaopatrzone w moskitierę i panele wentylacyjne przydatne podczas upalnych dni. Stelaż został wykonany z włókna szklanego i jest wyjątkowo stabilny, do tego kształt namiotu pomaga w utrzymaniu się nawet przy silnym wietrze. Tropik jest wodoodporny i wykończony tak, aby chronić przed promieniowaniem UV. Dodatkowo został zabezpieczony specjalną warstwą, która zapewnia ognioodporność. Miłym udogodnieniem jest specjalny otwór na kable elektryczne.
- ilość osób: 4
- podwójna sypialnia dzielona podnoszoną kotarą
- dwa wejścia
- przestronny przedsionek
- jedno z wejść posiada rozstawiany daszek przeciwsłoneczny
- stabilny stelaż z włókna szklanego
- wewnętrzne kieszenie na najpotrzebniejsze drobiazgi
- wentylacja sypialni
- otwór na kable elektryczne
- tropik zabezpieczający przed promieniowanie UV
- ognioodporne wykończenie tropiku
- moskitiera przy wejściu do sypialni
- Materiał Tropik: poliester Taffeta 68D, 3000 mm Podłoga: PE
- materiał stelaża WŁÓKNO SZKLANE
- Waga 11,85 kg
- wodoodporność tropiku 3000
- Wymiary wymiary całości: 420 x 260 x 180 cmwymiary sypialni: 240 x 210 x 170 cmpo spakowaniu: 67 x 28 x 27 cm
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.