Męska bluza wspinaczkowa Wild Country z antybakteryjną technologią FreshGuard.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Bluza Wild Country Flow Hoody zapewni Ci niezbędny komfort termiczny w czasie wspinania, nie ograniczając ruchów i pozwalając na pełną swobodę w czasie najbardziej dynamicznych przechwytów.
Uszyto ją z organicznej bawełny i syntetycznych włókien, dzięki czemu materiał charakteryzuje się świetną wytrzymałością, odpowiednią elastycznością i zdolnością do zapewniania ciepła w niższych temperaturach. Bluza zaprojektowana została z myślą o wspinaczach poszukujących rozwiązania, które pozwoli dać z siebie wszystko na najtrudniejszych projektach sportowych i boulderowych przystawkach, a jej najbardziej narażone na uszkodzenia strefy wzmocniono dodatkowymi warstwami materiału. Model zapinany jest na poprowadzony na całej długości suwak i wyposażony w rękawy z klinami, które pozwalają na nieskrępowane unoszenie ramion. Dwuwarstwowy kaptur z troczkami dodatkowo osłoni Cię przed zimnem.
Mankiety i dolny brzeg wykończono elastycznymi ściągaczami i wzmocniono, by ochronić je przed przecieraniem. Technologia antybakteryjna FreshGuard zadba o poczucie świeżości i komfortu w czasie intensywnego dnia, a zapinane kieszenie pozwalające na schowanie najważniejszych drobiazgów umieszczono w takich miejscach, by nie przeszkadzały podczas noszenia uprzęży.
-
męska bluza Wild Country
-
model wspinaczkowy
-
bawełna organiczna i włókna syntetyczne
-
optymalna elastyczność
-
świetna wytrzymałość
-
technologia antybakteryjna FreshGuard
-
działanie antyodorowe dla całodniowej świeżości
-
zwiększony komfort termiczny
-
krój zapewniający mobilność
-
rękawy z klinami
-
dwuwarstwowy kaptur z troczkami
-
wzmocnienia w miejscach narażonych na uszkodzenia
-
suwak w centralnej części
-
elastyczne wykończenie mankietów i dołu
-
zapinane kieszenie niekolidujące z uprzężą
-
prosty, sportowy design
- Materiał 70% bawełna organiczna, 30% poliester
- Kolor Niebieski
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.