Wygodna i lekka bluza damska z funkcjonalnego materiału Dry’ton.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Bluza Salewa Puez Melange Dry Hoody Women to funkcjonalna warstwa, która sprawdzi się zarówno w schronisku, na trekkingu, jak i podczas wielkościanowej wspinaczki.
Zastosowany w jej konstrukcji materiał Dry’ton to opatentowane rozwiązanie marki Salewa; charakteryzuje się doskonałą oddychalnością, właściwościami szybkoschnącymi, oraz niską wagą i dużą wytrzymałością, a body mapping wykorzystany w kroju pozwala na dopasowanie do potrzeb poszczególnych części ciała. Bluza ma dopasowany kaptur z elastycznym wykończeniem, a także praktyczną kieszeń kangurkę.
Jej rękawy zostały skrojone i wyprofilowane tak, by nie ograniczały ruchów podczas wspinaczki, a elastyczne mankiety wyposażono w wygodne otwory na kciuki. Siateczka z tyłu bluzy dba o optymalną wentylację.
- funkcjonalna bluza damska
- sprawdza się w schronisku i podczas wspinania w wielkiej ścianie
- opatentowany materiał Dry’ton
- doskonała oddychalność
- niska waga dla maksymalnego komfortu
- właściwości szybkoschnące
- 4-kierunkowa elastyczność
- body mapping
- dopasowany kaptur
- kieszeń kangurka
- rękawy skrojone tak, by nie ograniczały ruchów
- mankiety z otworami na kciuki
- tylna wstawka z siatki dla lepszej wentylacji
- krój: Athletic Fit
- Materiał Dry’ton Active Melange Strie 165 (100% poliester), Dry’ton Active Printed Mesh 110 (88% poliester, 12% elastan)
- Waga 313 g (rozm. 44/38)
- Kolor Beżowy
Dry’ton to szybkoschnący materiał opracowany przez Salewę. Funkcjonalnie sprawdza się tam, gdzie poziom wysiłku wzrasta, a suchość ubrania to priorytetowa sprawa. Tkaniny te odprowadzają również bardzo szybko wilgoć powstającą przy skórze. Ten materiał chroni ciało przed przegrzaniem w trakcie działań oraz przed wyziębieniem, po ich zakończeniu.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.