Ciepła, oddychającą bluza damska.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Bluza Salewa Rocca 2 PL Full Zip Women znakomicie sprawdzi się w roli warstwy pośredniej podczas zimowego trekkingu.
Wykonano ją z ciepłego, szybkoschnącego i oddychającego materiału, który dba o optymalne odprowadzanie wilgoci od skóry w czasie wzmożonego wysiłku. Dzianina Polarlite jest jednocześnie bardzo trwała i odporna na przetarcia, a ponadto miękka i przyjemna w dotyku - bluza zapewnia więc pełen komfort nawet podczas całodniowego noszenia. Posiada praktyczną stójkę, która chroni szyję przed zimnem, oraz zamek błyskawiczny na całej długości, umożliwiający wygodne zakładanie i zdejmowanie.
Wyposażono ją również w dwie boczne kieszenie, które pomieszczą najcenniejsze przedmioty, a także płaskie szwy, zwiększające wygodę noszenia. Dolny brzeg i mankiety wykończone są elastycznymi elementami.
- bluza damska na zimowy trekking
- świetna warstwa pośrednia
- ciepły i trwały materiał Polarlite
- szybkoschnąca i oddychająca
- trwała dzianina
- stójka i suwak na całej długości
- dwie kieszenie
- elastyczne wykończenie dolnego brzegu i mankietów
- płaskie szwy
- krój: Regular
- Materiał Polarlite Wool Look 280 (100% poliester)
- Waga 395 g
- Kolor Beżowy
Polarlite to funkcjonalna dzianina poliestrowa stosowana przez markę Salewa do produkcji odzieży. Jest to syntetyczny materiał typu fleece, który posiada świetne właściwości termiczne, zapewnia odzieży oddychalność i dobrze współpracuje z innymi warstwami odzieży outdoorowej. Przyjemne dla skóry włókna poliestrowe cechuje lekkość, zdolność do izolowania od chłodu, a także szybkie wysychanie. Ubrania wykonane z dzianiny dobrze się kompresują , a ich waga osiąga zadowalające parametry. Na rodzinę materiałów Polarlite składają się tkaniny o różnej strukturze, fakturze i grubości.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.