Męskie, uniwersalne bokserki, które świetnie sprawdzają się podczas intensywnych aktywności
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Bokserki Performance Light Eco to całoroczna, uniwersalna bielizna męska, która doskonale sprawdza się przy intensywnych aktywnościach i dużym wysiłku fizycznym. Wykonane z funkcjonalnej dzianiny o właściwościach oddychających w technologii bezszwowej są wygodne i pomagają utrzymać termiczny.
Dzianina z włókien syntetycznych, w tym pochodzącego z recyklingu poliestru sprawnie odprowadza wilgoć i ciepło na zewnątrz. Dodatkowo, rozmieszczone zgodnie z bodymappingiem strefy o zwiększonej oddychalności zapobiegają powstawaniu na niej mokrych plam z potu. Dzięki antybakteryjnemu wykończeniu ZeroScent bielizna nie nasiąka nieprzyjemnym zapachem i dłużej utrzymuje świeżość. Bokserki mają bezszwową konstrukcję, która zmniejsza ryzyko otarć, są elastyczne i nie krepują ruchu.
- bokserki o kroju uwzględniającym męską budowę
- przeznaczone do uprawiania sportu i aktywności outdoorowych
- całoroczne, lekkie, pozwalające utrzymać komfort termiczny
- dzianina z włókien syntetycznych, która sprawnie odprowadza wilgoć i dobrze oddycha
- zastosowanie bodymappingu- strefy o zwiększonym odprowadzaniu wilgoci
- bardzo wygodne, niekrępujące ruchu
- bezszwowa konstrukcja zmniejszająca ryzyko otarć
- dłuższa świeżość i brak nieprzyjemnego zapachu dzięki technologii antybakteryjnej ZeroScent
- do produkcji wykorzystano poliester z recyklingu
- ekologiczna formuła wykończenia ZeroScent
- krój: Slim
- Materiał poliester z recyklingu 72%, poliamid 20%, Elastan 8%
- Kolor Czarny
ZeroScent to technologia antyzapachowa Odlo, która hamuje przenikanie substancji zapachowych do włókien. Redukuje ona rozwój bakterii odpowiedzialnych za nieprzyjemny zapach. W wykończeniu tym zastosowano składnik antydrobnoustrojowy HeiQ Pure SPQR oraz biopochodne polimery redukujące nieprzyjemny zapach. Technologia oparta jest w 100% na materiałach naturalnych.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.