Techniczne buty alpinistyczne. Rozwiązania gwarantujące skuteczność w terenie.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Lowa Laurin Pro GTX Mid to górskie obuwie, z którym przemierzysz szlaki, zrealizujesz alpejskie marzenia i przejdziesz via ferraty. But stworzono z myślą o alpejskich zastosowaniach, więc masz pewność jego niezawodności w każdym terenie. Piarg, trawa, pola śnieżne to podłoże, z którym wzorowo sobie poradzi. Te buty marki Lowa posiadają profil o średniej wysokości, dzięki któremu precyzyjnie będziesz stawiać stopy, jednocześnie chroniąc je przed urazami. Cholewka wyposażona w rewelacyjną membranę Gore-Tex® Extended Comfort umożliwia wentylowanie stopy podczas wysiłku i ciepłej aury, a także chroni ją przed przenikaniem wilgoci i zimna do wnętrza. Gumowe panele jeszcze lepiej chronią stopę w strefie palców i pięty. Precyzyjnie dobrano w tych butach górskich podeszwę. To wyspecjalizowana w chwytaniu terenu Vibram® Mulaz - Approach Pro ze strefą climbing zone, ułatwiającą pokonywanie skalnych odcinków. Lowa zastosowała w tych butach innowacyjne rozwiązania: dwustrefowe sznurowanie, prowadzenie sznurówek w systemie i-lock oraz technologię C4-Tongue dbającą o większy komfort stąpania.
Cholewka: zamsz
Membrana: Gore-Tex® Extended Comfort
Podeszwa: Vibram® Mulaz - Approach Pro
Waga: 1350 g (para)
- buty górskie o średnim profilu
- elastyczny kołnierz gwarantujący precyzję stawiania stóp
- wytrzymała cholewka
- gumowe panele w strefie palców i pięty
- dwustrefowe sznurowanie z rozwiązaniem i-lock
- wspierająca komfort chodzenia technologia C4-Tongue
- przyczepna podeszwa ze strefą climbing zone
- funkcjonalna membrana Gore-Tex® dbająca o właściwy mikroklimat otaczający stopę
- Materiał cholewka:skóra zamszaowapodeszwa:Vibram Mulaz – Approach Pro
- GoreTex TAK
- Waga 675 g
- Kolor Niebieski
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.