Czapka typu Beanie z materiału Tirol Wool® Celliant®, który zatrzymuje ciepło emitowane przez ciało.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Salewa Fanes Beanie to miękka i wygodna czapka, która, choć wygląda na zwykłą, oferuje nieco więcej. Wykonana została z materiału Tirol Wool® Celliant®, który łączy przędzę z ełny tyrolskich owiec z syntetycznym włóknem poliestrowym. Taka kombinacja odbija ciepło emitowane przez ciało i zatrzymuje je pod materiałem. Świetnie sprawdzi się podczas chłodniejszych dni, na spacerze w górach, podczas biegania, czy na co dzień.
- uniwersalna czapka typu Beanie
- Tirol Wool® Celliant® odbija i zatrzymuje ciepło emitowane przez ciało
- miękka i wygodna
- dobrze dopasowuje się do głowy
- oddychająca
- krój: regular
- Materiał 50 % wełna, 50% poliester;Tirol Wool® Celliant®, Vergin Wool
- Waga 60 g
- Kolor Czerwony
Tirol Wool® Celliant® to hybrydowe ocieplenie, które w świecie outdooru zadebiutowało w sezonie jesień-zima 2017/18. Jest to nowoczesna ocieplina, na którą składa się mieszanka naturalnej przędzy tyrolskich owiec (40%) oraz poliestrowych włókien Celliant®, które oprócz zwykłych właściwości syntetyków – takich jak odporność na wilgoć czy szybsze wysychanie – oferują zdolność do odbijania ciepła generowanego przez ciało. Włókna Celliant® wykorzystują 13 termoaktywnych minerałów i strukturę izolującą od chłodnej aury. Wysoka izolacyjność i odbijanie ciepła pozwala więc nie tylko zatrzymać ciepło, lecz także skierować je znów w stronę ciała. Hybrydowe ocieplenie świetnie sprawdza się w warunkach wymagających odpowiedniej termoregulacji. TirolWool® Celliant® można stosować w odzieży przeznaczonej na każdą część sezonu i przystosowaną do zróżnicowanych warunków klimatycznych. Dzięki temu odzież z tym ociepleniem jest wszechstronna i znajduje uniwersalne zastosowanie.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.