Gogle narciarskie ze szkłami fotochromowymi odpowiednie dla osób noszących okulary.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Gogle Julbo Aerospace OTG Reactiv All Around 2-3 zostały zaprojektowane tak, by zapewniać maksymalną widoczność w każdych warunkach, także użytkownikom, noszącym okulary korekcyjne.
Wszystko za sprawą dopracowanych detali, maksymalnie zwiększających komfort noszenia. Gogle posiadają soczewki fotochromowe, które reagują na warunki oświetleniowe (niezależnie od panującej temperatury) przyciemniając się lub rozjaśniając – ich przepuszczalność światła widzialnego wynosi 15-30%. Nowoczesna technologia Glare Control bazuje na filtrze o niskiej polaryzacji, który eliminuje 50% odblasków, zachowując widoczność detali i podkręcając kontrast, byś mógł pewnie poruszać się w każdym terenie. Wewnętrzna powłoka anti-fog wraz z systemem SuperFlow umożliwiającym przesunięcie szkieł skutecznie zapobiega parowaniu.
Ergonomiczna konstrukcja gogli zwiększa komfort noszenia nawet przez wiele godzin – posiadają dwie warstwy pianki niwelującej uciążliwe uciskanie twarzy oraz otwory wentylacyjne. Elastyczny, regulowany pasek z elementami mocującymi pozwala na perfekcyjne dopasowanie do kasku i nie zsuwa się z niego, dzięki obecności silikonowego detalu.
-
gogle narciarskie Julbo
-
odpowiednie dla osób noszących okulary korekcyjne
-
szkła fotochromowe z przepuszczalnością światła widzialnego na poziomie 15-30%
-
technologia Glare Control eliminująca 50% odblasków
-
zwiększony kontrast dla pewniejszego poruszania się w terenie
-
wewnętrzna powłoka anti-fog
-
SuperFlow System umożliwiający przesunięcie szkieł
-
ergonomiczna konstrukcja z podwójną pianką
-
elastyczny, regulowany pasek z silikonem
-
praktyczne elementy mocujące
- Materiał soczewki: Trivex
- Polaryzacja TAK
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.