Softshellowa, lekka kurtka dla pań z innowacyjnego materiału Exolite.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Mountain Equipment Echo Hooded Women to propozycja dla pań na suche, wietrzne dni w górach. Innowacyjna konstrukcja Exolite pozwoliła osiągnąć nieprzeciętną wytrzymałość mechaniczną materiału oraz nadać mu elastyczność. Kurtka gwarantuje Ci pełną swobodę ruchu i nieograniczoną mobilność. Tkanina sprawnie oddycha i odprowadza nadmiar wilgoci na zewnątrz. Gęsta konstrukcja materiału dobrze chroni od wiatru i nie pozwala nadmiernie wychłodzić ciała.
Rękawy kurtki wykończone są delikatną gumką, a dolny brzeg wyposażony jest w ściągacz ze stoperem, co pozwala ograniczyć utratę ciepła i dostosować kurtkę do swojej sylwetki. Kurtka Echo Hooded Women będzie świetnym rozwiązaniem na wietrzne suche dni. Sprawdzi się jako odzież wierzchnia, a także jako warstwa zapasowa, bo niska waga i kompaktowość sprawią, że zmieści się w każdym plecaku.
- damska kurtka softshellowa
- innowacyjny materiał Exolite gwarantuje elastyczność i wysoką wytrzymałość
- nieograniczona mobilność
- dobrze dopasowana do ciała
- mankiety z gumką i dolny ściągacz ze stoperem pozwalają ograniczyć utratę ciepła
- profilowane rękawy dla jeszcze większej wygody
- chroni przed wiatrem
- oddychająca; dba o komfort termiczny
- elastyczny kaptur z wysoką gardą
- zamek główny YKK
- dwie kieszenie boczne
- jedna zapinana kieszeń piersiowa
- krój: active fit
- Ilość kieszeni zewnętrznych 2
- Materiał EXOLITE 125 stretch double weave soft shell
- Waga 290 g
- Kolor Granatowy
Exolite - wytrzymały, podwójnie tkany materiał softshell o gładkiej strukturze zewnętrznej. Tkanina posiada świetną odporność mechaniczną, jest elastyczna i oddychająca, dzięki czemu pozwala zachować komfort podczas całodniowych aktywności w górach. Gęsta jej struktura sprawia, że odzież wykonana z tego materiału posiada spory stopień ochrony przed wiatrem, choć nie jest ona w pełni wiatroszczelna.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.