Przeciwwiatrowa, damska kurtka rowerowa Silvini z odpinanymi rękawami.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Kurtka Silvini Vetta Women to uniwersalny model, który sprawdzi się podczas każdego outdoorowego treningu – nie tylko rowerowego. Specjalny materiał odporny na wiatr zapewni Ci komfort termiczny podczas mniej sprzyjającej pogody.
Model z kolekcji MTB wykonany jest z niezawodnego materiału Windbreaker WR, lekkiej i oddychającej tkaniny odpornej na wiatr, która skutecznie zatrzyma większość zimnych podmuchów, nie pozwalając Ci na wychłodzenie w trudnych warunkach. Jednocześnie charakteryzuje się podstawową odpornością na wilgoć, stanowi więc barierę przed mżawką lub niewielkimi, niespodziewanymi opadami, które zaskoczą Cię w terenie. Specjalny krój kurtki nie krępuje ruchów i świetnie się dopasowuje dzięki zastosowaniu wydłużonego tyłu wykończonego silikonowym elementem, który zapobiega podwijaniu się w czasie jazdy. Ogromną zaletą modelu są także odpinane rękawy, dzięki którym w kilka sekund przemienisz go w funkcjonalną kamizelkę dającą Ci jeszcze więcej swobody.
Kurtka ma wygodny kołnierz w formie niskiej stójki oraz poprowadzony przez całą długość w centralnej części solidny suwak YKK. W strategicznych miejscach umieszczono odblaskowe detale, których zadaniem jest uczynienie Cię widoczną na drodze po zmroku.
-
damska kurtka rowerowa
-
kolekcja Silvini MTB
-
materiał Windbreaker WR
-
ochrona przed wiatrem
-
podstawowe zabezpieczenie przed wilgocią
-
niska waga dla pełnej wygody
-
świetna oddychalność
-
krój zapewniający mobilność
-
przedłużony tył
-
silikonowe elementy zapobiegające podwijaniu
-
odpinane rękawy
-
możliwość przemienienia w wygodną kamizelkę
-
kołnierz typu stójka
-
suwak YKK na całej długości
-
odblaskowe detale
- Ilość kieszeni zewnętrznych 1
- Materiał Windbreaker WR
- Kolor Czerwony
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.