Lekkie i elastyczne legginsy damskie do sportów outdoorowych.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Pack Out Hike Tights Women to uniwersalne leginsy dla kobiet uszyte z wytrzymałych i elastycznych materiałów syntetycznych zapewniających świetną oddychalność i wygodę noszenia. Przeznaczone są na górskie szlaki i do innych aktywności w terenie zarówno w cieplejszych, jak i chłodniejszych porach roku. Dają komfort, nie krępują ruchów, a dodatkowo wykonane są z tkanin z recyklingu.
Leginsy uszyto z mieszanki poliestru i spandexu, która jest rozciągliwa w czterech kierunkach i nie ogranicza mobilności. Na kolanach i pośladkach umieszczono wzmocnione panele z mieszanki Nylonu i spandexu, które są wytrzymałe i odporne na przecierania. Dzięki temu, w miejscach najbardziej narażonych na uszkodzenia leginsy nie niszczą się tak szybko, jakby się mogło wydawać. Wzmocnienia powleczone są hydrofobową powłoką DWR. Zapobiega ona wnikaniu wilgoci i przy lekkich opadach sprawia, że miejsca te pozostają dłużej suche. Leginsy są oddychające, świetnie odprowadzają wilgoć oraz szybko wysychają Dzięki temu można ich używać o różnych porach roku, a wyprane wieczorem po wędrówce, będą suche na poranno wyjście.
Dzięki wszytemu w kroku klinowi leginsy zwiększają możliwości wykonywania ruchów, a stretchowa tkanina nie ogranicza nawet przy intensywnej aktywności. Szeroki pas i wysoki stan zapewniają wygodę podczas noszenia plecaka, zaś w dwóch wpuszczanych kieszonkach i zasuwanej kieszeni na udzie można umieścić najpotrzebniejsze drobiazgi.
Podobnie jak większość asortymentu firmy Patagonia, także leginsy Pack Out Hike Tights Women wyprodukowane zostały z materiałów pochodzących z recyklingu. Produkt posiada znak Fair Trade Certified™ zaświadczający o jego ekologicznym, etycznym i odpowiedzialnym społecznie pochodzeniu. Patagonia należy obecnie do liderów odpowiedzialności ekologicznej wśród producentów odzieży i sprzętu turystycznego.
- uszyte z mieszanki poliestru i spandexu
- wysoka oddychalność i odprowadzanie wilgoci
- wzmocnienia na kolanach i pośladkach z mieszanki Nylonu i spandexu
- wzmocnienia zaimpregnowane hydrofobową powłoką DWR bez PFC
- domieszka spandexu zapewnia świetną rozciągliwość w czterech kierunkach
- wysoki stan i szeroki, elastyczny pas zapobiegają powstawaniu otarć w czasie noszenia plecaka
- klin w kroku dla zwiększenia mobilności
- dwie wpuszczane kieszenie boczne i kieszeń na zamek na udzie
- płaskie szwy zapobiegają powstawaniu otarć
- materiały z recyklingu
- znak Fair Trade Certified™
- Materiał poliester z recyklingu 87%, spandex 13%panele na kolanach i pośladkach: Nylon z recyklingu 85%, spandex 15%; powłoka DWR
- Waga 303 g (rozmiar M)
- Kolor Granatowy
Fair Trade Certified™ to znak poświadczający przynależność do ruchu Fair Trade. Jest to globalny ruch zrzeszający producentów, którzy w biznesie kierują się zasadami zmierzającymi do działań na rzecz poszanowania ludzi i ochrony planety. Ruch Fair Trade wierzy, że każdy podejmuje (lub powinien podejmować) działania, które są dobre dla naszych rodzin, innych ludzi i planety, na której żyjemy. W Fair Trade powszechne jest przekonanie, że kupowanie i sprzedawanie produktów wiąże nas z życiem innych ludzi, dlatego konsumenci powinni być odpowiedzialni w swych wyborach. Wybór produktów z tym znakiem to wsparcie dla firm, które troszczą się o przestrzeganie zasad sprawiedliwego handlu oraz działają na rzecz ograniczania negatywnego wpływu biznesu na środowisko naturalne.
DWR (Durable Water Repellent) to uodparniająca na wilgoć, wytrzymała technologia hydrofobowa, którą stosuje się w wykończeniu tkanin, zamków lub innych detali w odzieży i akcesoriach outdoorowych. DWR sprawia, że cząsteczki wody są niejako odpychane od tych materiałów. Działanie DWR można zauważyć, gdy przy umiarkowanych opadach krople wody nie wsiąkają w struktury włókien, lecz osiadają na nich utrzymując postać kropli. DWR może wzmacniać odporność materiałów na wilgoć lub być uzupełnieniem dla innych wodoodpornych technologii.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.