Odporna na przetarcia i kontakt z wodą mapa rejonu Jesioników w Sudetach Wschodnich.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Dwustronna mapa, odporna na niekorzystne warunki i trudy górskiej wędrówki to nieodzowny towarzysz pieszych wycieczek. Mapa jest wzmocniona, więc możesz korzystać z niej bez żadnej szkody podczas deszczu - specjalny materiał jest trwały nie zamoknie i jest odporny na rozdarcia czy przetarcia. Ponadto, gdy mapa się zabrudzi możesz ją umyć pod wodą! Studio Plan daje gwarancję 100% wodoodporności.
Swoim zakresem mapa Jesioniki, Pradziad obejmuje pasmo Wysoki Jesionik z pasmem Orlika oraz fragmenty Gór Rychlebskich i Zlatohorskiej Vrchoviny. Poza graficznym przedstawieniem ukształtowania terenu zaznaczono na mapie przydatne punkty takie jak: zabytki, noclegi, wyciągi narciarskie czy granice obszarów chronionych. Naniesione zostały aktualne przebiegi szlaków (pieszych i rowerowych) i dróg. Na tych pierwszych podano czasy przejść, aby łatwiej Ci było zaplanować wycieczkę. Zapis kartograficzny jest cieniowany, co ułatwia korzystanie z mapy i czytelnie obrazuje ukształtowanie terenu. Produkt został wzbogacony poprzez część opisową, która zawiera ciekawe informacje o regionie opatrzone ładnymi fotografiami.
Opracowanie zostało dostosowane do korzystania z odbiornika GPS, ponieważ opiera się na układzie siatki WSG 84.
- specjalny materiał, który jest odporny na deszcz, śnieg, grad, wodę
- nie jest podatna na rozdarcia i przetarcia
- nie musisz wkładać jej do mapnika
- można umyć po zabrudzeniu
- gwarancja 100% wdoodporności
- cieniowane ukształtowania terenu
- czasy przejść
- dodatkowe opisy ciekawych miejsc opatrzone fotografiami
- centra narciarskie i trasy narciarstwa biegowego
Wydanie: kwiecień 2017
Okładka: miękka
- Skala 1:40000
- Wymiary 12,5 x 24 cm (złożona), 97 x 67 cm (po rozłożeniu)
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.