Fenomenalnie lekki materac dmuchany. Jego zaawansowana konstrukcja zapewnia izolację i komfort, które nic nie ważą.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Wygoda i ciepło nigdy jeszcze nie były tak lekkie. Materac Therm-A-Rest NeoAir Uberlite Regular to model o zaawansowanej konstrukcji. Wykorzystuje technologię Triangular Core Matrix™, która polega na zastosowaniu dwóch warstw naprzemiennie rozłożonych trójkątnych komór. Taki układ gwarantuje zwartą powierzchnię i minimalizuje utratę ciepła. Nowoczesny zawór WingLock™ umożliwia jednokierunkowy przepływ powietrza, co znacznie usprawnia nadmuchiwanie i kompresję materaca. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom technologicznym, materac NeoAir Uberlite osiąga fenomenalnie niską wagę (250 gramów) i świetnie się kompresuje. Nie poczujesz żadnej różnicy w ciężarze, gdy zapakujesz go do plecaka. Zajmie tyle miejsca, co mała butelka napoju. Doskonale sprawdzi się w wyprawach o najbardziej ograniczonym bagażu, takich jak np. packrafting.
- najlżejszy materac z kolekcji Therm-A-Rest
- fenomenalnie niska waga 250 g
- dwuwarstwowy system Triangular Core Matrix™ spowalnia utratę ciepła i zapewnia maksymalny komfort
- innowacyjny zawór WingLock™ usprawnia napompowywanie i kompresję materaca
- niezwykle kompaktowy
- worek pompujący i pakiet naprawczy w zestawie
- współczynnik izolacji R = 2,3
- Wymiary 51 x 183 cmgrubość: 6,4 cm
- Waga 250 g
- Kolor Szary
WingLock™ to zawór stosowany w materacach Thermarest. Dzięki dwuczęściowej konstrukcji przyspiesza i ułatwia obsługę materacy i mat samopompujących. Odkręcając pierwszy korek możesz szybko nadmuchać materac bez konieczności przytykania go, ponieważ powietrze nie cofa się. Ta sama reguła dotyczy spuszczania powietrza. Do tej czynności wystarczy odkręcić zawór ze specjalnymi skrzydełkami, który zapobiega wracaniu powietrza do wnętrza materaca lub maty. W ten sposób nadmuchiwanie i opróżnianie materaca staje się zdecydowanie szybsze i łatwiejsze.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.