Przewodnik wspinaczkowy po rejonie Toczka i Szczytnika w Górach Stołowych
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Przewodnik wspinaczkowy Góry Stołowe – Michał Kajca to kompendium, które powinno znaleźć się w wyposażeniu każdego wspinacza planującego działalność w rejonie Szczytnika i Toczka. Te dwa regiony z piaskowcowymi skałami przeżyły w ostatnich około 10 latach prawdziwy boom wspinaczkowy i stały się jednymi z najchętniej odwiedzanych na Dolnym Śląsku.
Michał Kajca przygotował bardzo dokładną i szczegółową charakterystykę Szczytnika i Toczka pod względem wspinaczkowym. Opisał około 400 dróg, z których 305 to drogi obite. Podzielił je na 13 sektorów, z których każdy posiada własną mapkę topograficzną ułatwiającą orientację w terenie, opis dojazdu i dojścia, charakterystykę skał uwagi dotyczące wymagań do wspinania. Poszczególne skały mają swoje zdjęcia z wrysowanymi drogami, a także opisy asekuracji.
Oprócz części typowo topograficznej i wspinaczkowej w przewodniku znajduje się także rozdział poświęcony ogólnej charakterystyce Szczytnika i Toczka pod kątem zagospodarowania turystycznego, dojazdu, możliwości noclegowych oraz podstawowych informacji o wspinaniu w skale piaskowcowej. Autor zawarł w przewodniku też część historyczną, dzięki której można dowiedzieć się więcej o rozwoju tego rejonu wspinaczkowego w Górach Stołowych.
Autor: Michał Kajca
Wydawnictwo: Góry Books
Rok wydania: 2022
Liczba stron: 192
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
- przewodnik dla wspinaczy obejmujący 13 sektorów w rejonach Toczka i Szczytnika w Górach Stołowych
- opis około 400 dróg, w tym 305 obitych
- zdjęcia z wrysowanym przebiegiem dróg
- mapy topograficzne pokazujące poszczególne sektory
- opis ogólny z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi wspinania na Szczytniku i Toczku
- część historyczna – opis tradycji wspinania na Szczytniku i Toczku
- charakterystyka każdego sektora oraz opis pod kątem dojazdu, dojścia
- charakterystyka skał w poszczególnych sektorach
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.