Uaktualnione wydanie przewodnika po południowych rejonach Jury.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 299 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
- Eko paczka
Przewodnik “Jura Południowa” Grzegorza Rettingera to najbardziej aktualny przewodnik po wszystkich podkrakowskich i krakowskich sektorach wspinaczkowych. Autor na 448 stronach przewodnika wspinaczkowego prezentuje ponad 4 tysiące dróg i projektów do przewspinania. Trzecie już wydanie “Jury Południowej” jest uaktualnione i rozszerzone o te drogi, które powstały pomiędzy wydaniami. Schematom i fotografiom towarzyszą zapiski historyczne na temat autora drogi i pierwszego prowadzenia. W tym sensie Jura Południowa to również kalendarium historii eksploracji i ogromna baza danych. Topo konkretnych ścian uzupełniają informacje, z którymi łatwiej jest się orientować w terenie i dokonywać wyboru wspinaczkowych celów. Kolor drogi na topo odpowiada zakresom trudności. Przewodnik uzupełniony jest o kody QR, z którymi łatwiej jest nawigować przy użyciu smartfona pod konkretne skały.
Nowo wydane topo Jury Południowej zbiera informacje z pięciu “małych” krakowskich przewodników. Znajdziesz tu opisy dróg w Dolinie Kobylańskiej, Będkowskiej, Bolechowickiej i Kluczywody, opisuje rejony Krakowa i Ostańce Jerzmanowickie. Po raz pierwszy zostały też opracowane rejony Bramy Krakowskiej i Garbu Tenczyńskiego.
- autor: Grzegorz Rettinger
- wydawca: wspinanie.pl
- wydanie: IV
- rok wydania: 2020
- liczba stron: 448
- format: A5
Zakres przewodnika obejmuje następujące rejony:
Dolina Prądnika
Dolina Garliczki
Dolina Wedonki
Dolina Racławki
Dolina Szklarki
Dolina Będkowska
Dolina Kobylańska
Dolina Bolechowicka
Skały Karniowskie
Dolina Kluczwody
Sanki (Zimny Dół, Półrzeczki)
Dolina Brzoskwinki
Aleksandrowicka
Nielepice i Kleszczów
Wrzosy i okolice Brodła
Brama Krakowska (Zakrzówek, Liban, Krzemionki, Tyniec, Piekary)
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.