Lekkie spodenki do buegania, bardzo dobrze odprowadzają wilgoć od ciała.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Model dla osób, które w odzieży biegowej cenią najwyższą funkcjonalność. Spodenki Dynafit do biegów górskich stworzone są po to, żeby zapewniać maksimum komfortu i minimum wagi.
Ultralekkie i super oddychające spodenki Alpine 2/1 Shorts to odzież biegowa 2w1. Ubierając na bieg ten właśnie model zakładasz zarówno krótkie getry do biegania, jak i biegowe szorty. Za sprawą dobrze dopasowanych getrów z tym modelem zyskuje się wygodę, dopasowanie, ochronę przed otarciami i znakomite odprowadzanie wilgoci. Dzięki temu przy długotrwałym wysiłku łatwiej utrzymać suchą i nie podrażnioną skórę.
Świetnie skrojone i przewiewne są w tym modelu szorty. Dobrze oddychający materiał, kapitalnie sprawdzi się w ciepłe dni, a laserowo cięte otworki wentylacyjne Active Airflow Ventilation będa go wspierać w odprowadzaniu ciepła i wilgoci. Spodenki stworzone są z myślą o biegach górskich, a więc aktywności, w której poziom wysiłku jest duży, a energetyczne zapotrzebowanie wysokie. Właśnie dlatego w modelu znalazło się miejsce na dwie kieszenie na żele energetyczne lub butelkę typu softflask. Krój spodenek Dynafit uzupełniony jest o elastyczny pas w biodrach i odblaskowe paseczki, które po zmroku zadbają choć trochę o bezpieczeństwo biegacza.
- niska waga, techniczne materiały dbające o komfort podczas intensywnego wysiłku
- konstrukcja 2w1: szorty i krótkie, dopasowane getry
- wentylacja Active Airflow Ventilation
- ściągacz w pasie
- płaskie szwy
- elementy odblaskowe
- 2 kieszenie na żele energetyczne/softflask
- duża elastyczność materiału
- krój: athletic
- Ilość kieszeni zewnętrznych 1
- Materiał główny: 100% poliester; inserty: 93% poliamid, 7% elastan; mesh: 77% poliester, 23% elastan
- Waga 137 g
- Kolor Niebieski
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.