Wygodna torba do podróżowania marki Osprey.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Torba Osprey Farpoint 40 to jedna z najlepszych toreb do podróżowania. Jej gabaryty dopasowane są do podróżowania liniami lotniczymi i sprawiają, że łatwo możesz spakować do torby bagaż, a co najważniejsze wygodnie go nosić. Farpoint 40 to lekki bagaż, który daje się nosić jako plecak oraz jako torba na ramię. Dzięki sprytnym patentom przemierzysz z nią łatwiej terminale i uliczki w drodze do hotelu. Torba przyda się nie tylko podczas wakacyjnych podróży, lecz także do podróżowania w celach służbowych i biznesowych. Wnętrze torby skrywa pakowna przestrzeń z wewnętrznymi pasami do mocowania elementów bagażu. Farpoint 40 posiada wewnętrzną kieszeń wyściełaną na laptop i tablet. Dostęp do wnętrza chroniony jest przez sprawny zamek, który można zabezpieczyć kłódką. Na tyle torby zlokalizowany jest specjalny panel, który skrywa szelki i uprząż biodrową. Na froncie torby znajdują się pasy kompresyjne oraz dwie kieszonki z elastycznej siatki. Możesz w nich nosić przekąski, napoje albo zwinięty w rulon ulubiony magazyn do poczytywania w podróży.
- torba dopasowana gabarytem do podróżowania liniami lotniczymi
- ukryty pod specjalnym panelem system nośny do noszenia torby na plecach; szelki i pas biodrowy
- pas piersiowy z gwizdkiem alarmowym
- 2 kieszenie z siatki mesh na froncie torby
- zewnętrzne pasy kompresyjne na froncie
- wewnętrzne pasy do stabilizowania bagażu
- wyściełana kieszeń na laptop 15,4’’
- kieszeń na tablet
- konstrukcja wykorzystująca lekką ramę
- niskoprofilowa rączki do noszenia torby w dłoni
- pasek do noszenia torby na ramieniu
- dostęp do wnętrza chroniony zamkiem
- maszynki zamka umożliwiają zabezpieczenie kłódką
- Materiał 210D Nylon Mini Hex Diamond Ripstop
- Wymiary 54 x 35 x 37 cm
- Pojemność 40 l
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.