Ultralekkie, wytrzymałe wiązania turowe Dynafit na największe, alpejskie wyzwania.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Pokochasz je za wagę i solidność wykonania - wiązania Dynafit Superlite 175 Z10 znakomicie sprawdzą się podczas zaawansowanych wypraw na trudnych trasach.
Wykonano je z połączenia aluminium, nierdzewnej stali i tworzywa Hight Tech, lekkiego i sztywnego, dzięki czemu charakteryzują się najlepszym możliwym stosunkiem wagi do wytrzymałości, oferując wsparcie i niezawodność podczas outdoorowych działań. Wiązania pochodzą z serii Speed, która przeznaczona jest dla zaawansowanych użytkowników szukających rozwiązań, które dopasują się do największych wymagań, dlatego siła wypięcia bocznego DIN regulowana jest w zakresie 5-10, z kolei pionowego wynosi 8 (opcjonalnie 6). W modelu Dynafit nie mogło zabraknąć elementu Ice Breaker Pins, czyli specjalnych bolców w przedniej części usuwających śnieg i lód z podeszwy podczas wpinania, a także slotu na harszle, niezbędnych, jeśli planujesz trasę po twardym i ubitym śniegu.
Wiązania umożliwiają wyposażenie w skistopery i płytki regulacyjne, dzięki którym dostosujesz ich długość do długości podeszwy buta. Skistoper i płytka nie jest dołączona do zestawu.
-
zaawansowane wiązania skiturowe
-
model z kolekcji Speed
-
odpowiednie na alpejskie wyprawy
-
połączenie aluminium, tworzywa High Tech i nierdzewnej stali
-
najlepszy stosunek wagi do wytrzymałości
-
regulacja uwalniania w przedniej części
-
siła wypięcia bocznego DIN 5-10
-
siła wypięcia pionowego: 8 (opcjonalnie 6)
-
bolce Ice Breaker Pins
-
usuwanie śniegu z podeszwy buta podczas wpinania
-
slot na harszle
-
możliwość zastosowania skistoperów
-
kompatybilność z płytkami regulacyjnymi
- Materiał kute aluminium, stal nierdzewna, High Tech Synthetic
- Waga 175 g
- Kolor Wielokolorowy
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.