
Męskie buty sportowe z technologią Speedboard® dodającą mocy.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Darmowy zwrot w 100 dni
Buty On Running Cloud 5 to model, którego rolą jest zapewnienie Ci maksymalnego komfortu podczas intensywnego dnia na nogach – w mieście i poza nim.
Przede wszystkim – oddychalność. Cholewka męskiego modelu wykonana jest ze świetnie wentylowanej siateczki z bezszwowymi wzmocnieniami, która wyróżnia się ponadto właściwościami antybakteryjnymi, dzięki czemu możesz liczyć na komfort, świeżość i nieprzerwane uczucie suchości. Mimo, że to model o bardziej miejskim przeznaczeniu, nie zabrakło w nim technologii Speedboard®, której zadaniem jest dodanie Ci pędu i mocy na każdym kroku, a także zwiększającej komfort, podniesionej podeszwy środkowej. O doskonałą amortyzację przy jednoczesnym zachowaniu jak najniższej wagi dba pianka Zero-Gravity CloudTec® pochłaniająca wszelkie wstrząsy, a podeszwa zewnętrzna w butach wyposażona jest w specjalne elementy odpowiadające za zwiększenie przyczepności do podłoża.
Model Cloud 5 ma także specjalnie ukształtowaną piętę, której zadaniem jest stabilizacja stopy i zapewnienie Ci większego bezpieczeństwa i pewności podczas marszu; idealne dopasowanie do węższej, damskiej stopy gwarantuje system szybkiego sznurowania, który nie wymaga wiązania węzełków. Jeśli jednak wolisz tradycyjne sznurówki, te także znajdują się w komplecie.
- męskie obuwie sportowe do noszenia na co dzień
- niska waga idealna w podróży
- wentylowana cholewka z bezszwowymi wzmocnieniami
- antybakteryjne właściwości siateczki
- uniesiona podeszwa środkowa dla większego komfortu
- pochłaniająca wstrząsy pianka Zero-Gravity CloudTec®
- technologia Speedboard® dodająca pędu na każdym kroku
- elementy zwiększające trakcję w podeszwie
- stabilizująca stopę konstrukcja pięty
- drop 8 mm
- wygodny system szybkiego sznurowania
- tradycyjne sznurówki w komplecie
- materiały pozyskane częściowo z recyklingu
- Waga 203 g
- Kolor Zielony



Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.