Składany crashpad chroniący przed kontuzjami w czasie działań boulderowych
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Darmowy zwrot w 100 dni
Crashpad Circuit to element, którego nie może zabraknąć w wyposażeniu miłośnika boulderingu. Zmniejsza ryzyko kontuzji podczas odpadnięcia, a do tego jest pakowny i łatwo go przetransportować pod skałę.
Wypełnieniem Crashpada jest wyjątkowo połączenie sprężyste pianki polietylenowej o zamkniętych komórkach z pianką poliuretanową EVA o wysokiej kompresji. Dzięki temu upadek z wysokości jest lepiej amortyzowany, a ryzyko kontuzji z nim związanych zostaje zmniejszone. Cashpad pokryty jest mocną powłoką z Nylonu 900D. Jest ona odporna na przetarcia i uszkodzenia mechaniczne, o które nietrudno podczas działalności w terenie i pod skałami.
Crashpad został zaprojektowany tak, by był jak najbardziej funkcjonalny. Ma prostokątny kształt, a kwadratowe rogi pozwalają na zestawianie go z innymi i tworzenie większej powierzchni. Na czas transportu można go złożyć na pół i spiąć trzema sprzączkami umieszczonymi na paskach. Do przenoszenia pod skałę służą pasy ramieniowe i biodrowy, zaś do podniszczenia wygodne rączki umieszczone na krótszym boku.
-
ochrona w razie upadku podczas treningu boulderowego
-
wypełniony sprężystym połączeniem pianki polietylenowej i poliuretanowej EVA
-
wysoka kompresja pianki
-
niezwykle wytrzymała powłoka z Nylonu 900D
-
kształt prostokąta
-
kwadratowe rogi pozwalające na zestawianie z innymi crashpadami
-
składany na pół, wygodny w transporcie
-
pasy ramieniowe i biodrowy do wygodniejszego przenoszenia pod skały
-
zamykany na 3 sprzączki umieszczone na paskach
-
uchwyt boczny do przenoszenia w ręce
- Materiał wypełnienie: pianka polietylenowa, pianka poliuretanowapokrycie: Nylon 900D
- Wymiary rozłożony: 89x10x120 cmpo złożeniu: 89x20x60 cm
- Waga 3,8 kg
- Kolor Wielokolorowy
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.