
Oddychająca czapka z daszkiem z materiałów wolnych od PFC.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 299 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
Czapka Dynafit Tech Trucker Cap będzie nieodzownie towarzyszyć Ci w czasie treningów na świeżym powietrzu i wypadów w góry, skutecznie osłaniając przed słońcem.
Jej ergonomiczna konstrukcja wygodnie dopasowuje się do głowy i zabezpiecza przed rażącym światłem, a specjalnie dobrane materiały (w tym tkanina Dynastretch) zapewniają oddychalność i podstawową odporność na wilgoć oraz ochronę przed wiatrem. Active Airflow Ventilation poprawia ogólną cyrkulację powietrza, byś czuł się komfortowo nawet w bardzo ciepły dzień.
Czapka ma prosty daszek i charakterystyczną grafikę marki z przodu.
-
czapka z daszkiem Dynafit
-
model unisex
-
idealne rozwiązanie outdoorowe
-
ochrona przed rażącym słońcem
-
materiał Dynastretch
-
podstawowa ochrona przed wilgocią i wiatrem
-
odpowiednia oddychalność
-
wentylacja Active Airflow Ventilation
-
materiały bez PFC
-
standard bluesign
-
grafika w przedniej części
-
prosty daszek
- Materiał 84% poliamid, 16% elastan (standard bluesign)
- Waga 65 g
- Kolor Niebieski



bluesign® to standard branżowy, którego znak może być nadawany firmom, zakładom produkcyjnym i produktom. Gwarantuje on produkcję przyjazną dla ochrony środowiska i zachowanie higieny pracy w procesach produkcyjnych i dostawach.
Dynastretch to tkanina softshellowa wykorzystywana przez markę Dynafit do produkcji odzieży o wysokiej funkcjonalności. Materiał stworzono po to, by gwarantował podstawowy poziom ochrony przed wiatrem i deszczem, doskonale oddychał, a do tego zapewniał użytkownikowi maksimum swobody działania. Dzięki rozciągliwości materiału Dynastretch uzyskuje się nieskrępowany ruch. Dynastretch świetnie reguluje termikę, dzięki czemu nadaje się do zastosowania w odzieży do naprawdę aktywnych działań.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.